Gå til innhold

TEST: Nexus Breeze

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilkopling staves tilkobling.

Beklager å være pirkete. Er ingen stor rettskriver selv, men la altfor godt merke til den.

Ellers var det en bra test! :) Når den typen kabinett faller litt mer i pris, blir jeg sikkert å kjøpe meg en sånn.

Edit: Måtte gi litt ros også.

Endret av Sylvarius
Lenke til kommentar

Fin test, men jeg stusset litt på vifteløsningen i kabinettet.

"Derfor kan man blant annet finne en vifte i bunnen av kabinettet."

Noen andre som tenker støvsuger? Tror Nexus bommer litt på prisen (1600,-) siden entusiastmarkedet, som liker å modde og kunne sette inn vifter her og der, heller vil foretrekke andre merker til samme pris. Og så virker det litt for dyrt for vanlige ikke-datafrelste personer.

Lenke til kommentar
Tilkopling staves tilkobling.

Beklager å være pirkete. Er ingen stor rettskriver selv, men la altfor godt merke til den.

Jeg må legge til at du glemmer vital setningsoppbyggning selv i innlegget ditt. ;) Jeg vil ikke virke pirkete, men rett skal være rett. :)

Rett skal være rett. Vurderte faktisk å legge inn en notis i inlegget mitt om at det garantert er noe å utsette på i mitt inlegg også. Setningsoppbygging og rettskriving er ikke mitt felt, derfor jeg sa ifra når jeg oppdaget typoen. Er dog litt forskjell på noe som ligger på forsiden til hardware.no og forum inlegg. Eller hva?

Lenke til kommentar

Offtopic: Jeg er enig med deg Sylvarius, men jeg mener også man bør prøve å være så korrekt som mulig. Kanskje noe av grunnen til at mange skriver feil ligger i at vi har to skriftsspråk i norsk som begge skal læres. Vi burde heller fokusere på ett av dem. Grunnen til at jeg pirket på deg var fordi jeg synes det var en veldig liten feil. ;)

Ontopic; Jeg vil legge til at det hadde vært fint om de kunne ha innkludert en kjøleløsning for harddisker som er både stille og samtidig ikke ødelegger for kjølingen til harddisken. Gummistikk er vel en dårlig ide. De leder jo varme veldig dårlig. Hvis kabinettet hadde hatt en sånn perfekt løsning hadde jeg vurdert det. :)

Lenke til kommentar
Offtopic: Jeg er enig med deg Sylvarius, men jeg mener også man bør prøve å være så korrekt som mulig. Kanskje noe av grunnen til at mange skriver feil ligger i at vi har to skriftsspråk i norsk som begge skal læres. Vi burde heller fokusere på ett av dem. Grunnen til at jeg pirket på deg var fordi jeg synes det var en veldig liten feil. ;)

Off topic: Man skal være forsiktig med hva man skriver selv når man påpeker skrivefeil, en får tilbake så det holder :p Jeg er ingen superhelt når det kommer til skriving, som sagt. Derfor jeg tilta på den skrivefeilen. Er ikke noe kult for Hardware.no å ha skrivefeil som en analfabet henger seg opp i :p

On topic: Hadde egentlig ikke noe mer å si annet enn at det kabinettet så kult ut.

- Sylvarius

Lenke til kommentar

Det må da bli massevis av støv og shait i det kabinettet rimelig fort. For det er jo nå en gang sånn at man sjeldent/aldri støvsuger UNDER store tunge ting som står på kronglete plasser. Videre pleier jo hybelkaniner (og deres større fettere; hybel-elefanter) å bo på gulvet...

Jeg sliter jo nok med mitt Lian-Li kabinett som har to vifter forran i bunnen. Her blir jo støvfilteret fullt av støv med jevne mellomrom

(ps: Ja, jeg støvsuger !! :p )

Lenke til kommentar

Synes seriøst det kabinettet der så stygt ut :dontgetit: 1690kr for det der :thumbdown: Kjøper heller et Chieftec CX-04 og moser på med See-Trough panel og 6 vifter. Mye freshere og billigere. Men jeg fatter ikke, hvorfor skal varmlufta gå gjennom PSU for å komme ut av kabinettet? Veldig upraktiskt spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...