Vann: kr.15 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg og har naa startet aa lage et tekst-spill. Det er en parodi paa pokemon der man velger seg et monster og du skal slaa deg gjennom flere levler med fryktingytende monstere.. Noen som har noen synspunkter paa hvordan dette spillet kan bli bedre eller om det i det hele tatt er noe haap? Lenke til kommentar
saboi Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 personlig har jeg aldri vært noe fan av tekstspill. men hvis du bare gjør det for å lære er det jo greit. hvis ikke hadde jeg funnet et annet prosjekt å kaste borte tiden min på Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Naa har jeg jo ikke tenkt til aa sitte med tekstspill til jeg blir gammel og graa, men som du sa saa gjoor jeg det mest for aa laere.. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Lag heller tetris :!: Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 hvordan skal jeg lage tetris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå