Kjell Loen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Skal investere i webkamera og vet ikke hva jeg skal kjøpe. Jeg vil jo ha ett med god oppløsning på. Det vil nok bli brukt på MSN. Jeg kan ikke noe om dette emne og vil ha ett bra produkt. Set at hos Netshop koster de fra ca 190 og opp til 750. Hva er forskjellen. Tips mottas med takk. Kjell Lenke til kommentar
miceriks Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Hei! Jeg har et Creative Webcam NX er fornøyd med det, grei oppløsning og det koster bare 299 eller noe på elkjøp! Er ikke så veldig bra programvare som følger med, men man kan bruke Logitech's Image Studio, og det er et bra webkamera program! http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi..._vartypes_text# Endret 30. september 2004 av miceriks Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Dette er jo bare konge http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2618 Meget bra kvaltet på det og.. Lenke til kommentar
HenkiB Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Den store forskjellen mellom webkameraene ligger i kvaliteteten på bildebrikken til kameraet. Tradisjonelt har CMOS vært brukt i rimelige webkameraer opptil 700-800 kr og CCD i prisklasser over. CCD baserte har vært overlegene på farger og lysømfintelighet. CCD brukes som oftes i Digitale Foto kameraer Har selv hatt flere webcam bl.a. logitech webcam til 299,- og det fungerer helt greit til msn, men det jeg bruker nå og som er kjent for å ha best kvalitet er Philips ToUcam ProII. Nesten umulig å oppdrive i Norge, men Databutikken selger det. SE HER Sphere kameraet til Logitech er ikke noe bedre, bare mer fancy. Og så koster det ca 200,- mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå