saph Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har kjøpt meg ny pc som jeg bygger selv. får ikke skjermbilde i det hele tatt. har sendt hovedkortet tilbake der jeg bestilte, fikk et nytt i retur, men får fortsatt ikke skjermbilde. har fått testet skjermkort og RAM i en annen pc og disse funker. resatt BIOS, sjekket kabler. prøvd RAM i en annen DIMM. Har også prøvd og fått skjermbilde med kun RAM, CPU og CPU fan. Er det CPU som er defekt? eller er det noen andre sjekkpunkter jeg bør se på? Har 350W strømforsyning. Hovedkort: Asus K8V ATX Hovedkort Socket 754 K8T800, SATA, RAID, LYD, GbLAN, USB2 CPU: AMD Athlon 64 3000+ 2.0GHz HT Socket754 512KB Cache, Boxed Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Ka type Skjermkort har du? Lenke til kommentar
saph Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 jeg har: Albatron GeForceFX5200 128MB Skjemkort AGP8X, DVI, TV-ut, 128bit, 250/350MHz Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Eg trur eg hadde plukka ut igjen alt å satt det sammen uten kabinettet. Lettere å feilsøke da. Kan vere ei lett kortsluttning ein plass. Ein skrue eller lign. Lenke til kommentar
saph Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 okei, skal prøve det etterpå. Men er det sjelden at CPU er defekt eller?? har sjekket pinnene på cpu og vært forsiktig, så ikke noe fysisk feil på den hvertfall. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hot tip: prøv å fjerne så mange skruer så mulig under HK, altså de du skrur HK til kabinett med. Har gjort samme feilen tidligere. Lenke til kommentar
sindre1 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Tviler på at det er CPU det er noe feil med. Høres veldig ut som det er en kortsluttning ja! Har hatt samme problemet selv, prøv å ta ut all innmaten og monter alt på nytt. Lenke til kommentar
saph Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 har prøvd ut tipsene deres, men jeg får fortsatt ikke skjermbilde! vurderer å levere den inn hos datakjeden i oslo, så de kan feilsøke. hvis ikke noen har flere tips??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå