muffe Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har et DV cam fra Sony og en bærbar PC. Jeg drar litt rundt og filmer, og har behov for å vise denne filmen umiddelbart. Jeg må vise den på en skjerm av litt størrelse, og det er ikke alltid det er en TV i nærheten. Det er veldig upraktisk å laste all filmen inn på harddisken før jeg viser den, siden jeg tross alt ikke skal redigere den. Derfor lurte jeg på om det fantes et program for å vise digital video via firewire porten i FULLSKJERM på laptopen, uten å måtte innom harddisken først. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hei. Etter et raskt søk fant jeg PlayDV. Tror kanskje dette kan være det du ønsker.. Har ikke mulighet til å teste det nå, men hvis du gjør det kan du jo gi en tilbakemelding?? -Kisp Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 PlayDV fra River Past er tingen: http://www.riverpast.com/en/prod/playdv/index.php Koster kun snaut 20 dollar. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Noen her som har testet dette programmet? Virker jo som en genial sak, som burde finnes i alle norske hjem. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har prøvekjørt PlayDV, ja, ellers ville jeg ikke anbefalt det. Har riktignok ikke kjøpt det ennå, bare testet trial'en. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Og da formoder jeg at du er fornøyd med det? Får vel teste trialen selv også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå