geronimo_nn Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har nettopp fått ett Power color 9800 Pro fra Netshop, og fant fort ut at jeg må bytte kjølingen. Problemet er at i shuttle'n er d trangt (som de fleste vet). Så spørsmålet er hvilke(n) av de nedenfor vil passe, hvilke(n) passer er best og evt finnes det andre alternativer? 1. Artic Cooling VGA silencer 1 2. Artic cooling VGA silencer 3. Vantec Iceberq Lenke til kommentar
inv Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Har akkurat samme konfigurasjonen, uten problem. Ser heller ut for meg som om de kjølerne du foreslår der ikke vil passe. (eneste problemet er at maskinen bråker noe helt jævlig nå) Endret 30. september 2004 av inv Lenke til kommentar
geronimo_nn Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Det er nettopp pga bråket jeg vil bytte kjølinga. Temperaturen er ikke så galen, ligger på rundt 49-51 alt etter som. Finnes det program ala speedfan som leser av temperatur og evt regulerer viftehastigheten på skjermkortet? (hvis det er sensorer på skjermkortet da...) Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Vifte Den trur eg at eg ska kjøpa Lenke til kommentar
bulbed Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 VifteDen trur eg at eg ska kjøpa Har også lurt på den, men jeg skulle gjerne høre andres erfaringer med den. Har ramsinks, og tror ikke ATI silencer vil passe. Har ikke utstyr what so ever til å begynne å kutte på ramsinks for at den skal passe. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Vantec + spenningsregulator bruker jeg. Alt passer fint i Shuttle, og bråker veldig lite. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå