EJN Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hei, jeg har en Shuttle som jeg kjøpte brukt. Denne gav meg bluescreen veldig ofte, spesielt i spill. Det viste seg at det var skjermkortdriverne som var problemet, så jeg lastet ned de nyeste driverne fra Nvidia og håpet på at det ville fikse biffen. Men den gang ei. Problemene fortsatte, og jeg bestemte meg for å reformatere. Da startet problemene på alvor, siden når jeg skulle reformatere med XP-discen fant den ikke harddisken eller noen av de tre partisjonene (80GB Seagate Barracuda S-ATA)! Idiot som jeg er bestemte jeg meg for å satse på en spansk reformatering. Jeg kom meg inn i RAID-utilities, der jeg fant en greie som kunne reformatere disken min. Hurra, tenkte jeg. Alle sorger over, tenkte jeg. Selvfølgelig var det ikke slik. Nå får jeg ikke innstallert XP igjen, jeg har gjort alt jeg kan tenke meg vil hjelpe og har kommet meg litt på vei, men den vil rett og slett ikke innstallere XP på noen av partisjonene jeg har fått lagd. Noen som har en løsning? Bør jeg prøve å bytte harddisk, HK eller noe annet? Setter pris på all hjelp! Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har du trykket F6 og lastet inn S-ATA drivere i starten av installasjonen? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Nei, det har jeg ikke prøvd. Er n00b når det gjelder drivere, skal jeg bare laste ned driverzippen, unzippe den, brenne den ut på cd og sette den inn i Shuttle'n og trykke F6 under startup? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Eller du gjer alt det der på ein diskett. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Shuttle har ikke diskettstasjon =/ Funker det på en pen drive, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå