Sir_cruz Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Hvordan kan jeg bruke den a ? den bare starter opp Dongle free DVD plauer v 2.0 vær gang jeg skal se på filmen hvorfor ? Det jeg da lurer på er ossen du autostarter Den spillern som du kan bruke dongle på... (Jeg søkte litt rundt men fant ikke noe spess. om dette) Endret 30. september 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hvordan kan jeg bruke den a ? den bare starter opp Dongle free DVD plauer v 2.0 vær gang jeg skal se på filmen hvorfor ? Det jeg da lurer på er ossen du autostarter Den spillern som du kan bruke dongle på... (Jeg søkte litt rundt men fant ikke noe spess. om dette) Forstår ikke helt hva du mener. Kan du forumlere spørsmålet litt bedre så skal vi nok hjelpe deg. HVA prøver du på HVILKEN måte og HVA er det som ikke funker? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 velg å start den orginale biosen vis du har mulighet til det da.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Har ikke mulighet til det desverre, men det jeg kan er og opne i evoX og når jeg går inn på det gamle programmet der putter i en dvd så starter den opp i Donglefree player uansett.... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 HVA prøver du på HVILKEN måte og HVA er det som ikke funker? Får bare spillt av DVD ene med Dongle free playern ... Og jeg kan ikke bruke den der, vet ikke hvorfor Og jeg vil at den ikke skal starte men med playern jeg kan bruke DVD kontrollen med skjønner ? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 men så fortell evox at den skal starte det programmet du vil bruke da, du gjør det ved å redigere config filen til evox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå