Mato Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Husker også en sci-fi serie som gikk på tv2 for noen år siden ved navnet Space: Above and Beyond de laget vel 22 episoder hvis jeg ikke husket feil. Space: Above and Beyond ser man at det er laget og vist 24 episder .. ikke en serie jeg har sett men gir no da litt info fordet Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Savner Once And Again ja. ...og Starsky and Hutch Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Ingen som har sett Dark Angel? Helt ubegripelig at de kansellerte den serien til fordel for Firefly, som de bare lagde noen få episoder av. Firefly var også grenseløst dårlig Edit: serien sluttet midt i det meste spennede også.. Det kanskje viktigste med Dark Angel var at den har en knallbra bakgrunnstory, gode replikker, bra musikk. Dark Angel kunne egnet seg som film, men i serien fikk karakterene boltre seg. James Cameroon gjorde en svært god jobb med denne serien. Og Jessica Alba ser dødsbra ut... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Dark Angel Definitivt 100% enig. Har sett begge sesongene tidligere, men sitter likevel like ivrig og følger med hver mandagskveld på TVNorge. Fatter ikke hvorfor i alle dager den ble kansellert. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Angel er en kjempe serie med en ELENDIG siste sesong , rart at det ikke var mulig og skrive en bedre avslutnings sesong og cliffhanger slutt Heilt enig i at det var ein bra serie med ein elendig siste sesong. Men slutten var ikkje ein cliffhanger. Serien slutta jo med at dei gjorde det dei brukte å gjere. Utan og nemne nokre spoliere. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Babylon 5! Joda, det ble laget en god del sesonger, men det gjenstod jo så mye mye mer som skulle dekkes, f.eks. den kommende telepatkrigen! NEI! Det var IKKE Babylon 5! Jeg tror TV2 kalte serien "Skvadron 52" eller noe i den dur på norsk. Tror også den het Space, above and beyone." Det var en slags tvserieversjon av Starship Troopers. Savner den BITTERT.... Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Star Trek voyager. TV2 har sendt de 2 første sesongene og vil ikke få tak i de 5 siste. TV2 Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Babylon 5! Joda, det ble laget en god del sesonger, men det gjenstod jo så mye mye mer som skulle dekkes, f.eks. den kommende telepatkrigen! NEI! Det var IKKE Babylon 5! Hva var ikke Babylon 5? Jeg sa bare at Babylon 5 var en "TV-serie som ubegripelig ble stoppet"... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Babylon 5! Joda, det ble laget en god del sesonger, men det gjenstod jo så mye mye mer som skulle dekkes, f.eks. den kommende telepatkrigen! NEI! Det var IKKE Babylon 5! Hva var ikke Babylon 5? Jeg sa bare at Babylon 5 var en "TV-serie som ubegripelig ble stoppet"... han mente sikker hanligen du beskrev Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Angel er en kjempe serie med en ELENDIG siste sesong , rart at det ikke var mulig og skrive en bedre avslutnings sesong og cliffhanger slutt Heilt enig i at det var ein bra serie med ein elendig siste sesong. Men slutten var ikkje ein cliffhanger. Serien slutta jo med at dei gjorde det dei brukte å gjere. Utan og nemne nokre spoliere. var jo en gansk open slutt da med muliheter da , di siste episodene i sesongen var jo ganske ok og slutte var skuffene (med tanke på at det var slutten) og litt nei nå må vi ikke røpe mere Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Babylon 5! Joda, det ble laget en god del sesonger, men det gjenstod jo så mye mye mer som skulle dekkes, f.eks. den kommende telepatkrigen! Babylon 5 ble ferdig. JMS hadde bare skrevet fem sesonger. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 invader zim har alle episodene som gikk på tv. har sett de sikker 5-10ganger hver episode Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) invader zim har alle episodene som gikk på tv. har sett de sikker 5-10ganger hver episode du må se om du finner di unaired episodene som er laget , og filmen . så kan du nyte serien enda litt Invader ZIM hørtes ut som en tøff serie da , hvor har denne godt på tv i norge ? Endret 8. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg har alle unaired... har ALT utenom sesong2... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 jeg har alle unaired... har ALT utenom sesong2... vell det er jo s2 som er ikke er sent da Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 svarte litt for rask er dautrøtt. jeg trudde du mente de pilot osv. men uanz. Invader ZIm is tah king.. Spess GIR (roboten) lagte ny wallpaper og tskjorte motiv i går. med invader zim:P http://www.orstad.org/1.jpg (orginal bildet) http://www.orstad.org/2.jpg (det jeg har mikset) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå