Ozelot Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 det jeg hatet mest var at Star Trek The Next Generation ble stoppet. Den siste sesongen tv2 sende var en "to be continued" episode, å de orket ikke kjøpe mer.Det er jo litt dårlig gjort av produsentene av serien å lage en dobbletepisode som går fra siste episode en sesong over til første episode neste sesong slik at de presser tv selskapene til å kjøpe flere sesonger, men Star Trek TNG var jo bra så det var ingen grunn til å stoppe den. Jeg synes internett er helt konge slik at jeg har fått sett resten av serien. Jeg lurer bare på hvor mange sesonger av Star Trek Voyager tv2 gidder å sende. det er jo 7 i alt. Lurer også på om noen norske kanaler kommer til å kjøpe Star Trek DS9. Helt enig!! Når de først har startet å sende Star trek sin beste serie, så burde de søren meg få sendt alle episodene!!! ..og voyager...tja...grunnet at tv2 sliter med å bestemme når de skal sende det skaffe jeg det på et lan og så alle sesongene til frokst..litt weird nå etterpå men blir vel samma tingen når jeg får tak i DS9 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er ganske sikker på at eg leste ein plass at TV2 ikkje hadde planer om å kjøpe inn fleire sesonger av Voyager, då dei meinte på at serien hadde for få sjåarar Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Synes det var dumt at de stoppet Friends... Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Er ganske sikker på at eg leste ein plass at TV2 ikkje hadde planer om å kjøpe inn fleire sesonger av Voyager, då dei meinte på at serien hadde for få sjåarar Det er fordi TV2 aldri hadde en fast sende tid. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Synes det var dumt at de stoppet Friends... Be that as it may - vil vel ikke si at det er ubegripelig at denne serien ble stoppet etter 10 sesonger... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 hva med de GODE gamle ? AirWolf Knight Rider A-team sikkert flere synd de har tatt de av Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Now and Again. Satt og ventet på sesong 2 for noen år siden. First Wave. Husker ikke så mye av det, men det var artig når jeg så det. The Visitor var også bra, men om det ble ferdig eller ikke, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Ingen som har sett Dark Angel? Helt ubegripelig at de kansellerte den serien til fordel for Firefly, som de bare lagde noen få episoder av. Firefly var også grenseløst dårlig Edit: serien sluttet midt i det meste spennede også.. Endret 3. oktober 2004 av likferd Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 The pretender... 'Project Save the Pretender' fikk kranglet seg til at det ble laget noen spillefilmer, men de har så vidt jeg vet ikke blitt vist på norsk TV Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 The Pretender var ein bra serie, desverre var ikkje filmen noke å skryte av. Har sett ein av dei i alle fall. Du fekk eigentleg ikkje vite noke nytt, istaden for hadde dei laga heile filmen om til ein slags spøkelses film med ein masse uforklarlige ting som skjer. Firefly var ein bra serie, det er berre så synd at du må ha sett DVD utgaven for å kunne få med deg samanhengen sidan FOX sente episodene i feil rekkefølge og i tillegg nekta og sende dei tre siste innspelte (og betalte) episodene. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ingen som har sett Dark Angel? Helt ubegripelig at de kansellerte den serien til fordel for Firefly, som de bare lagde noen få episoder av. Firefly var også grenseløst dårlig Edit: serien sluttet midt i det meste spennede også.. Joda. har sett Dark Angel. Konge serie. Å Jessica Alba er sinnsykt pen i den serien. Men bare synd at den sluttet etter bare 2 sesonger. De kunne gjort så utrolig mye mer med den serien. Lenke til kommentar
Kosmo Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Husker også en sci-fi serie som gikk på tv2 for noen år siden ved navnet Space: Above and Beyond de laget vel 22 episoder hvis jeg ikke husket feil. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Babylon 5! Joda, det ble laget en god del sesonger, men det gjenstod jo så mye mye mer som skulle dekkes, f.eks. den kommende telepatkrigen! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 og der var det kroken på døren for Simpsons og.. http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/tv/article286422.ece Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 AirWolf Knight Rider A-team Kongeserier! Men jeg tror det er bra at de "ga seg på topp". I dag hadde de ikke... passet inn... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 1. Family Guy 2. Futurama Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor ikke tv2 satset mere på Futurama...en serie som er helt konge! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) hva med de GODE gamle ? AirWolf Knight Rider A-team sikkert flere synd de har tatt de av ja, helt enig! Synd Tv3 ikke kjøper seriene mer Endret 5. oktober 2004 av NiwT Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) John Doe... Kjempespennende serie, minnet om The Pretender (også kongeprogram) som kun fikk én sesong.. Og den endte selvfølgelig med cliffhanger-slutt! det er da 4 sesonger med the pretender og 2 filmer episodeliste og her ser at Jon Doe kun hadde 24 episder over en S http://www.tvtome.com/JohnDoe/ Endret 5. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) AirWolf Knight Rider A-team Kongeserier! Men jeg tror det er bra at de "ga seg på topp". I dag hadde de ikke... passet inn... er en følge serie til Knight Rider Knight Rider Team Knight Rider http://www.tvtome.com for og finne info om masse tvserier Level 9 er en serie jeg savner hele 9 episoder ble vist og 13 laget (tv 2 sente faktsis disse 9 av en elleranne grunn) Angle er en kjempe serie med en ELENDIG siste sesong , rart at det ikke var mulig og skrive en bedre avslutnings sesong og cliffhanger slutt Endret 5. oktober 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå