Gå til innhold

TV-serier som ubegripelig har blitt stoppet

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på det i en annen tråd... Det er rett og slett alt for mange serier som har blitt droppet eller skiset ut helt uten grunn...

- The Jury (stoppet i sommer etter bare 10 episoder)

- Futurama - gikk i fem år, men fikk aldri satt seg fordi FOX til stadighet skiftet sendeskjema, noe som gjorde produsentene lei, og sluttet å jobbe med det. Dette gav to dårlige sesonger på slutten.

- Nowhere Man (Den fremmede). 25 episoder som ubegripelig var enden på denne geniale serien

- First Monday (Høyesterett) - 13 episoder med eg genialt plott, avsluttet ved noe som kunne se ut til å bli et vendepunkt i serien

- Husker det ble ramaskrik da "Savannah" ble stoppet etter to år. Har personlig ikke så kraftige følelser for den serien, men den var svinpopulær, selv om ikke alle anmeldere var like enige.

- The Threat Matrix, en av seriene med mest potensial på lang tid, ble stoppet ganske uforståelig i høst....

Av en eller annen merkelig grunn har FOX i år droppet geniale serier til fordel for realitykonsepter som "The Billionaire", "The Next Great Champ", "The Swan" og "The Complex: Malibu".... Litt av en satsning.!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte selv på å lage en slik tråd. Av de overnevnte seriene har jeg kun sett Futurama - som jeg ble veldig skuffet over at ble stoppet.

Etter fjerde sesong ble det sagt at serien skulle stoppes, men som et plaster på såret skulle publikum få èn siste sesong med helt nye episoder, sa FOX. Slik ble det ikke. Sesongen består nemlig kun av episoder som var til overs fra sesong 3 og 4.

Lenke til kommentar

misliker fox om dagen..

There was a great deal of debate and rumor during both the second and third seasons about whether Family Guy would be canceled or renewed. The show was canceled at the end of the second season

:cry:

Due to exceptional ratings for the repeats on the Cartoon Network (where the show has been given a regular time slot) and over 1.5 million DVD sales, it has been confirmed that it will return to the Fox and Cartoon Network in 2005.

for hvor lenge?..

Men på en annen side så er det jo bra at Matt Groening kjemper :D

Matt Groening's The Simpsons series has increasingly been making reference to Futurama after its cancelation. In the show, Matt Groening appeared as himself (animated) and was introduced at a convention as the creator of the hit show Futurama. He then signed Bender dolls. Also, in another episode of The Simpsons, a person jumped off a cliff because Futurama was cancelled.

Lenke til kommentar
John Doe... Kjempespennende serie, minnet om The Pretender (også kongeprogram) som kun fikk én sesong.. Og den endte selvfølgelig med cliffhanger-slutt! :realmad:

The pretender var en konge serie :love:

En annen serie jeg fulgte med for mange år siden, het "first wave". Den også endte med en cliffhanger-slutt. Det er sykt irriterende. Serien er nesten kommet til slutten og den er drit spennende, så kommer cliffhanger'n og sparker deg i trynet :p

Lenke til kommentar
En annen serie jeg fulgte med for mange år siden, het "first wave". Den også endte med en cliffhanger-slutt. Det er sykt irriterende. Serien er nesten kommet til slutten og den er drit spennende, så kommer cliffhanger'n og sparker deg i trynet :p

First wave ja. Husker det såvidt. Handlet vel om en fyr som dreiv å advarte folk mot at aliensens første del av invasjonen var begynt eller noe sånt? Skikkelig bra serie det.

Lenke til kommentar

First wave ja. Husker det såvidt. Handlet vel om en fyr som dreiv å advarte folk mot at aliensens første del av invasjonen var begynt eller noe sånt? Skikkelig bra serie det.

Stemmer det ;)

Lenke til kommentar

det jeg hatet mest var at Star Trek The Next Generation ble stoppet. Den siste sesongen tv2 sende var en "to be continued" episode, å de orket ikke kjøpe mer.

Det er jo litt dårlig gjort av produsentene av serien å lage en dobbletepisode som går fra siste episode en sesong over til første episode neste sesong slik at de presser tv selskapene til å kjøpe flere sesonger, men Star Trek TNG var jo bra så det var ingen grunn til å stoppe den.

Jeg synes internett er helt konge slik at jeg har fått sett resten av serien.

Jeg lurer bare på hvor mange sesonger av Star Trek Voyager tv2 gidder å sende. det er jo 7 i alt. Lurer også på om noen norske kanaler kommer til å kjøpe Star Trek DS9.

Jeg likte også "The next Wave", "The pretender" (som forøvrig ble avsluttet med 2 filmer etter 4 sesonger), "Futurama" og "Now and Again". Alt dette var bra underholdning

Lenke til kommentar
Det er flaut å si dette men jeg likte Angel jeg. Ble stoppet etter sesong 5. Av en eller annen grunn syns jeg Angel var underholdende.

AtS var eigentleg ein bra serie men den burde ha vært avsluttet før sesong 5. Det einaste som var bra i sesong 5 var dei 3-4 siste episodene. :thumbdown:

Ikkje alle TV-serier burde holde på så lenge som dei gjer. Det er greit å kunne huske serier som den gode serien ikkje som den serien som ein gong var bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...