duda Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 du kjøper ikke en cabriolet, og kjører uten tak når det regner, så klager til produsenten etterpå og lurer på hvorfor bilen ikke er vanntett. Jeg mener fortsatt at du skulle kunne snakke med mobilen selv om det regner jeg da menne , uansett hvor stilig den er selvfølgelig går det an, men man må da ta konsekvensen av det. akkurat som når en kjører med åpen tak når det regner. det går an, men man må da ta konsekvensen av å ha gjort det. MEN det går jo an å snakke i mobilen i noen minutter når det regner, avhenger selvsagt av hvor mye det regner da, pøser det ned, så sier det jo seg selv, er det bare litt drypping så blir det en annen sak. akkurat som at det går an å kjøre uten tak når det regner i noen min, men etterhvert, så må taket bare på. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Regnvær er mye diskutert ser jeg... Sist jeg sjekket, solgte butikkene handsfree-sett og lignende produkter. Å bruke et handsfree sett betyr at man kan ha telefonen trygt i lomma og likevel prate i tungt regnvær Anbefaler også handsfree i bil så ikke mobiltelefonen blir utsatt for kræsj-skader Tilbehør til mobiltelefoner er utviklet for at man skal benytte disse på en hensiktsmessig måte som passer både forbrukeren og utstyret som brukes. Sveinl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå