gisse81 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Her er to ferdig-pc`er som jeg lurer på å kjøpe, men vet ikke hvilken, eller om ingen av dem holder standard. Skal ikke spille noe særlig, men videoredigering står på planen. Kan noen gi meg noen kommentarer på om de ville valgt en av disse??? Eller eventuelt hva jeg heller bør gjøre. Max pris var i utgangspunktet 10 000,- så disse prisene er nå den absolutte max. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3969 Endret 30. september 2004 av gisse81 Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Såvidt jeg kan se er elkjøp-pc'en utsolgt...hvis ikke synes jeg den ser ut som et godt alternativ så sant du ikke skal spille...(nå er ikke jeg så veldig fan av el-kjøp pc'er generelt, men denne så grei ut) vh krister Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 det du burde gjøre er jo å bygge selv såklart, da får du akkurat det du vil ha og gleden av å bygge! men skulle du valgt utav disse to ville jeg kanskje valgt elkjøp sin.. selv om jeg liker og innrømme det... den har jo dobbelt så mye ram, større harddisk, raskere cpu bl.a.. men så kan det jo hende elkjøp maskinen sparer på alle småting som ikke står nevnt her? nei, bygg selv sier jeg! da vet du va du får. Lenke til kommentar
Singularity Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 14ms responstid på skjermen? Det bør jo funke greit i spill det. Vet ikke om det er noe etterslep dog. Syns Elkjøp PCn virket best, eneste som er greit å sjekke er om du kan modifisere den uten å bryte garantien. Brodern hadde en bedriftspakke pc som hadde en sånn lei strips en måtte klippe for å komme seg inn. Da opphørte en god del av garantiene på PCn.... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 sterkst pc på elkjøp, dog skulle man ha betalt for å ta i mot den skjermen som følger dette tilbudet. Generelt bra på netshop Lenke til kommentar
gisse81 Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Takk for fine svar, tar gjerne imot flere. Hva med denne?? http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=40010 vh Krister Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) vhKrister wtf? mpx-maskinen ser også bra ut...mye lik netshop maskinen, men med nrforce3-hk...noe jeg mener er en fordel... men sånn spesifikasjonsmessig er den fortsatt litt bak el-kjøp maskinen.. som du sikkert vet så har dinside testet og sammenlignet disse maskinene...el-kjøp ble testvinner, mens jeg mener at komplett sin maskin med et mye bedre skjermkort er et bedre kjøp i samme prisklasse...men, siden du ikke skal spille så vil jeg fortsatt holde en knapp på el-kjøp maskinen...(selv om jeg ikke har erfaringer med skjermen)... vh krister!!! edit: hvis det er denne prisklassen du er ute etter, kan du kanskje vente en liten uke og se hva som dukker opp når dinside kjører en ny sammenligning... Endret 30. september 2004 av krister461 Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hva med denne? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hva med denne? Den beste til no. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hva med denne? Den beste til no. Ikke enig! Spillmessig er maskinen atskillig bedre. (Som jeg nevner i en tidligere post) Men, maskinen skal ikke brukes noe særlig til spilling... ...og el-kjøp maskinen har dobbelt så mye minne, en bedre prosessor, 100 gb større disk.... menmen...jeg har forøvrig mere tro på garanti-ordningen til komplett da, så det er ikke tvil om at jeg ville valgt den selv... vh krister Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Skjermen er sannsynligvis forkastelig til annet enn kontorarbeid... 25 ms.... Lenke til kommentar
gisse81 Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 mye bra innspill! Det er riktig at spilling ikke er viktig, men skal bruke pceen til videoredigering, så skjerm er kanskje noe å tenke på?? Har fortsatt litt troen på netshop sin, og lurer på hva folk synes om den, i forhold til de andre. Kanskje en ide å vente en uke på nye tilbud ja..... Lenke til kommentar
Singularity Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 sterkst pc på elkjøp, dog skulle man ha betalt for å ta i mot den skjermen som følger dette tilbudet. Generelt bra på netshop Difusion EA17 test fant jeg ingen sted på nettet. Men jeg stoler på deg når du sier at du ikke ville hatt den om de kastet den etter deg. 14 ms respons hjelper vel lite når du har ghosting og elendig fargegjengivelse. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Elkjip maskina kan nok kjøpes uten skjerm i likhet med alle andre ferdig pcer. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 test av skjermen elkjøp og telehuset prøver å lure deg til er bra Lenke til kommentar
gisse81 Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Takk for mange svar. Tror jeg styrer unna elkjøp og venter på oktober tilbud. Så får jeg heller mase mer på dere da. Veldig takknemlig. Endret 30. september 2004 av gisse81 Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Hva med denne? Bare for å få det på det rene: Skjermkortet som følger med, kan loddes og flashes til 6800 Ultra!! Guide EDIT: Ja, bedre å vente en dag til oktober!! Endret 30. september 2004 av smeboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå