Gå til innhold

Et enkelt å greit spørsmål....?

db

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja,ja sorry måtte jo bare spørre men ja mente doom 3 og half life 2?? de spillene som kommer i fremtiden...

så det drar alt på ulta high??

Det drar neppe Doom III på "Ultra-high", muligens på "High". Spill blir bare bedre og bedre, og Radeon 9800 daler ned i mellomklasse.

Er du ute etter et fremskittsrettet kort ville jeg mye heller valgt et Geforce 6800 eller X800 Pro kort.

Lenke til kommentar
Ja,ja sorry måtte jo bare spørre men ja mente doom 3 og half life 2?? de spillene som kommer i fremtiden...

så det drar alt på ulta high??

Det drar neppe Doom III på "Ultra-high", muligens på "High". Spill blir bare bedre og bedre, og Radeon 9800 daler ned i mellomklasse.

Er du ute etter et fremskittsrettet kort ville jeg mye heller valgt et Geforce 6800 eller X800 Pro kort.

Han snakker jo om et X800kort, er det vanskelig å forstå?

Lenke til kommentar

Nå har han jo tross alt valgt et x800pro kort :tease: . Og for å svare på spørsmålet: Litt avhengig av resten av hardware, men du kan nok tyne doom3 til "brukbar" grafikk. Vil nok tru at du kan kjøre det på mer eller mindre "full" grafikk. Mulig AA og AF kan begrense litt, men tror ikke du vil angre på det kjøpet :thumbup:

Endret av owgrant
Lenke til kommentar

et veldig bra skjermkort.. får man kjørt alt på utra high på det..? :hmm:

tror nok du kan kjøre det meste på 1200x1600 og AA/AF på i dx 7-8 spill,men doom 3/far cry må du nok litt ned på detaljene.

men da mener jeg doom 3 eller far cry skulle gå fint i 1200x1600 med high Quality

test av forskjellige kort i doom 3/far cry

http://www.firingsquad.com/hardware/doom3_perf/page5.asp

http://www.driverheaven.net/reviews/asus_s...view/farcry.htm

ps:du kan jo også søke etter tester på ati x800pro,med 256mb ram og ca 28 i båndbredde kommer du veldig langt med når du bruker AA/AF og høy oppløsing/detaljer.

Endret av Traxco
Lenke til kommentar

Okey. men det du snakker om far cry..

Jeg har et sapphire radeon 9800 pro 128 å kjører alt på ultra high på far cry. vanngrafikken på den høyeste å alt på det høyeste.. på 1024*768 oppløsning.

noen hakk å "lagg" merker jeg jo men..

Doom 3 kjører jeg i high med 1024*768 oppløsning.

Det er spillbart men noen lugg merker jeg i blant.

Så ja x800 er et bra kjøp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...