ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) ahpadt har en avatar av Tommy og Tommy og Tigeren er ein rå teikneserie. Tommy og Tommy og Tigeren Uansett, jeg valgte den ikke pga. Tommy og Tigern. Bare fant en passe grei en på microplex sine casebadge sider. Edit: robB er en liten kar som startet med forum tidlig i livet.. Endret 9. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ahpadt har en avatar av Tommy og Tommy og Tigeren er ein rå teikneserie. Tommy og Tommy og Tigeren Uansett, jeg valgte den ikke pga. Tommy og Tigern. Bare fant en passe grei en på microplex sine casebadge sider. Edit: robB er en liten kar som startet med forum tidlig i livet.. OPS.. har fiksa det nå. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 robB er moden for alderen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Earendil er kjekk, sterk og grei. Men han liker Ivar Aasen da. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Ah, endelig en jeg kan si noe fint om. Ventet lenge på dette "Henrik" er en skarp og observant fyr som liker å sende "seriøse" PM-er om hva jeg har på meg sent på kvelden. Han fantaserer spesielt om at jeg kun går i ulljakke o ullspkker, eller vernesko, bokser og støvmaske Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 enden aka jørgen er bare the king!! Spammer forumet med masse nyttig og god informasjon. Samt lager tester i stjerneklassen. !!! Da KING Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) BAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! *plystre* Synes fyren er veldig flink i det han driver med, har god peiling på det meste virker det som, også er han en jævel til å pusse opp. EDIT: Bah, too late. oyvind_dahle er best til å finne fine damer, og merkelige bilder av Jessica simpson, han skal få inn min fremtidige skjermtype til test og har hjulpet meg litt over pm, msn. Han er go'. EDIT ørten: Forresten, enden, jeg sendte ikke PM bare for å spørre om hva du hadde på deg! Endret 9. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Fredrikrb en utrolig kul og grei type. Som kan å skape glede og humør i forumene. Endret 9. oktober 2004 av Deuce Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Deuce ser ut til å være en god overklokker. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ^Th0mas^ ser ut til å være en god moderator. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ahpadt har en fet pc. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 arve87 har en "En heilt ålreit PC, med litt for lite RAM." - Sitat fra profil - Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ^Th0mas^ liker CS og det gjør eg og så han er kul Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Limited_Edition Har nesten samme spec. på sin pc som meg, så han er kul Han liker også cs, et spill osm er helt alrigth. Endret 9. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Natrium likar å modde, noko som er bra. Natrium er aktiv på forumet, noko som er bra. Kroppen treng natrium! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Earendil snakker nynorsk, som jeg egentlig burde skrive. Så det beviser at han ikke hører på alle folka som klager Derfor er han kul Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) DiskSpace10GB er 12 år gammel og kan 3d-modellering og henger på hw.no så tidlig, han blir l33t på sine eldre dager. Kult med litt yngre brukere som oppfører seg bedre enn flere av de som er eldre. Yey! Takk for den, wh1te. Jeg sitter egentlig ganske mye. Endret 9. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 fredrikrb virker som en relativt oppegående person til tross for hans medlemskap i sekten Forbund For Vanilla Coke Hatere. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 wh1te har noen veldig kule tester på hans signatur og datarommet hans er sikkert like kult som han selv Lenke til kommentar
N* Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 uberhunter er veldig flink til å jakte ned diverse reinsdyr ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg