ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Limited_Edition er også med i "shuttle xpc-klubben"! Shuttle XPC r0x! Endret 9. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 AnAnAs virker som en slik type jeg vil den framtidige dama mi skal være. Heems, det vil jeg ikke si.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ahpadt er skikkelig kul altså! Også digger han Vanilla Coke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ThaAndre har en leveregel som slår selveste Platons i siste linjen i signaturen. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 wh1te har peiling på barebones Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Golfbag sitt nick, avatar og signatur får emg alltid til og smile og humre får meg selv Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sc0oT er en skikkelig mobilfreak og har god peiling. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 ahpadt har lagt ein fin test av shuttle SN95G5 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Limited_Edition har et ATI Radeon 9800Pro!! og er generelt en bra kar! Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 TahAndre kommer sikkert til å få ein tøff hjemmeside og han er med i Hardware's Pulse Team Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Limited_Edition ser ut til å like CS - og CS er gøy Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Fur har irriterende/morsom musepeker på hjemmesiden sin Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Dingot0m hater vanilla coke, er glad i meg og henger på #hw.no Sånt liker vi! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Fredrik er råw, moped freek ;P Og generelt rå! Lenke til kommentar
morfin Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sc0oT er en artig kar med en relativt utdatert pc, akkurat som meg selv. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Morfin er smertestillande. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Earendil er garanteert en stor fan av Tolkien og hans verden. In The Silmarillion, Earendil was not permitted to return to Middle-earth. When he and Elwing chose to be of Elven-kind, they were forbidden to set foot upon the mortal lands once again. Nonetheless, Earendil still figures prominently in the final battle against Melkor. And though no reason is given for the ban on Earendil's return to mortal men in The Silmarillion, in one of the early Earendel stories, Tolkien noted that Earendel's mortal heritage would slay him as soon as he set foot upon the Great Lands. He would simply die of old age. The lack of explanation for Earendil's forced retirement thus owes something to the transition from the pseudo-Anglo-Saxon mythology of The Book of Lost Tales to the modern fantasy mythology of Middle-earth Jeg er og fan av Tolkien og hans verden. Og som Earendil gleder jeg meg og til den siste special edition filmen i denne triologien Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 oivind_dahle er flink til å bidra med voksne erfaringer til forumet..det kan bli litt mye fjortisser av og til.. Kanskje litt overfladisk, men jeg kjeder meg siiiiiiiiiiiiiiiiiinnnsykt mye. Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) ahpadt har en avatar av Tommy i Tommy og tigeren, som er en rå teikneserie ahpadt er også en fornuftig bruker. Endret 9. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg