Gå til innhold

"Si-noe-fint-om-den-forrige-tråden" :) Nam-nam!

Putekos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Purify er en person med en veldig bra musikksmak,  han er også flink til å lage hjemmesider, og har en god sans for design. Han virker også eldre enn alderen sin, og er en generelt trivelig kar. :)

:D

Alt jeg skrev ovenfor er bare tullprat, ikke hør på noe av det.

:(

:p

Stish har *trommehvirvel* GMAIL! Jeh.

Endret av Purify
Lenke til kommentar

OK, OK, jeg har prøvd å si dette her før, men begynner dere ikke å bli enige om at denne tråden har gått fullstendig ut av kontroll?

Jeg mener, nå har det begynt eksempler som:

1. "Du er tøff fordi du spiser iskrem om sommeren, det gjør nemlig jeg òg!"

2. "Du er kul fordi du postet rett før meg, slik at jeg måtte redigere posten min".

3. "Du går i GK, det gjør jeg òg, derfor er du kul".

Jeg mener, denne tråden har gått fra morsom til idiotisk. Er det noen som hadde synes at det hadde vært morsomt om de hadde fått en kommentar om seg selv hvor de blir rost for å ha med store bokstaver i nicket? Er det det? I hvert fall ikke jeg.

Kanskje denne tråden burde stenges, da dette går over fra morsomt til spam.

Men siden jeg er en vanlig bruker har jeg ingen makt, whatsoever, hverken når det gjelder angående poster, emner, brukere eller oppførsel, så det er absolutt ingen som behøver å høre på meg, jeg bare prøver å skape en trend hvor man tyr til fornuftighet, og ikke bare spam.

Mvh. en som håper på en bedre fremtid for denne tråden. :)

Lenke til kommentar

Bra nok for meg? Jeg prøver bare å få litt orden, ikke noe vits i å ta den tonen der: "Bra nok for deg, Bandidos Pelle?". Det eneste jeg spør om, er om folk kan ty til fornuft, ikke noe mer. Skjønner ikke hvorfor man kan bli lettere sur over slikt.

EDIT:

DROPP MEG! TA wh1te!

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...