kaiern Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 aero^^ er den eneste som har posta mer enn meg i "favoritt sang i dag" tråden, og det er ikke dårlig bare det Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 kaieren er moden for alderen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 haddis er en artig kar. God til å lage mat/gi tips er han også. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ahpadt er en lystig kar og blir sikkert far Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ahpadt er en lystig kar og blir sikkert far Jeg_ruler er flink til å rime Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Purify er en person med en veldig bra musikksmak, han er også flink til å lage hjemmesider, og har en god sans for design. Han virker også eldre enn alderen sin, og er en generelt trivelig kar. Alt jeg skrev ovenfor er bare tullprat, ikke hør på noe av det. Stish har *trommehvirvel* GMAIL! Jeh. Endret 7. oktober 2004 av Purify Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Purify er en heldig jævel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 kaiern er med i samme, kule forbund som meg. Ergo; han er kul. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 wh1te er intelligent nok til å passere 6000 med stil. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) ^Th0mas^ er en artig skrue, fordi han postet før meg, og gjorde slik at jeg måtte redigere denne posten her. Endret 7. oktober 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 sluffy er snill som redigerer bare for meg. <3 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 OK, OK, jeg har prøvd å si dette her før, men begynner dere ikke å bli enige om at denne tråden har gått fullstendig ut av kontroll? Jeg mener, nå har det begynt eksempler som: 1. "Du er tøff fordi du spiser iskrem om sommeren, det gjør nemlig jeg òg!" 2. "Du er kul fordi du postet rett før meg, slik at jeg måtte redigere posten min". 3. "Du går i GK, det gjør jeg òg, derfor er du kul". Jeg mener, denne tråden har gått fra morsom til idiotisk. Er det noen som hadde synes at det hadde vært morsomt om de hadde fått en kommentar om seg selv hvor de blir rost for å ha med store bokstaver i nicket? Er det det? I hvert fall ikke jeg. Kanskje denne tråden burde stenges, da dette går over fra morsomt til spam. Men siden jeg er en vanlig bruker har jeg ingen makt, whatsoever, hverken når det gjelder angående poster, emner, brukere eller oppførsel, så det er absolutt ingen som behøver å høre på meg, jeg bare prøver å skape en trend hvor man tyr til fornuftighet, og ikke bare spam. Mvh. en som håper på en bedre fremtid for denne tråden. Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Bandidos Pelle har eit godt poeng der, kanskje me burde vere litt meir seriøse Endret 7. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ^Th0mas^ har to gode pc'er Det er blitt nevnt ca 40 ganger før. DROPP DET! Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ^Th0mas^ har to gode pc'er Det er blitt nevnt ca 40 ganger før. DROPP DET! jeg har gjort det nå Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 ahpadt har kul avatar. (Hei, Bandidos Pelle. Er forøvrig veldig enig med deg, tråden burde innstrammes/stenges.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Purify har hatt en rå utvikling på forumet. Bra nok for deg, Bandidos Pelle? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 wh1ten har sansen for øl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 haddis har redefinert ordet pilsing. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 (endret) Bra nok for meg? Jeg prøver bare å få litt orden, ikke noe vits i å ta den tonen der: "Bra nok for deg, Bandidos Pelle?". Det eneste jeg spør om, er om folk kan ty til fornuft, ikke noe mer. Skjønner ikke hvorfor man kan bli lettere sur over slikt. EDIT: DROPP MEG! TA wh1te! Endret 7. oktober 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg