Bandidos-Pelle Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 ahpadt virker som en morsom og hyggelig gutt. Interessant medmenneske. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Bandidos Pelle er god i fotball, i alle fall etter det jeg så i den ene filmen deres. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 tor_erik virker som en bra fyr =) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Wabby har\hadde FET bil og ga meg inside info fra avidi, også bodde han i skien. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) kaiern liker mye av det jeg liker når det gjelder musikk, bl.a. FF og Clapton, og det er godt å se at det er fortsatt noen ungdommer nå til dags som ikke er o-zone frelst. Endret 3. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 SteffyBoy har god smak på damer, tenker da spesiellt på frøken Halland. Btw; D:\Musikk\O-Zone\O-Zone.-.O-Zone[www.todocvcd.com] Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Ja! Frøken Halland is TEH YUMMY! *Slafs, slurpe* fredrikrb bidrar med forumets humor og kreativitet! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Bandidos Pelle er flink med videoskaping og redigering. Det vil jeg også bli 2 L8 allig8r! :--D Endret 3. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Bandidos Pelle sa engang at fattern min var kongefet! Respect! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Nikkor er en søt og snill gutt som sliter med kjærligheten som alle oss andre. Han er dessuten i usa og kaster bort tiden foran pc'n istedenfor være ute og kose ræven av seg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 SnowDOG's skrytepost: 1) Han har startet den kule humortråden 2) Han er en av veteranene på forumet 3) Han er en hyggelkig fyr 4) Han poster noen sinnsyke babes i babethreaden i ny og ne 5) Han har en kul hund 6) Han er godt likt av alle Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Øyvind dahle: Han er en grei kunskapsrik fyr som bidrar med en del nyttig kunskap om LCD og annet. Han er også så heldig at han har en babes som ikke er sjalu på hans store interrese for damer. Han bidrar med mye digg i babethreaden. Edit: Byttet damer med babes. Endret 4. oktober 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 SnowDog er en tøff fyr, synd at jeg har vært så innaktiv her .... Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Wabby har morsom hotmail-adresse.. smack_me Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 galskapen har tøff avatar og fine bukser. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 DraZen har en crazy lang tunge! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 aero^^ har bare fem poster i "Counter-Strike" og har forstått det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 fredrikb, eller henrik som han også kalles, er mye mindre fjortis enn folk tror han er rett og slett en koselig kar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg