Bandidos-Pelle Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 AnAnAs er snill. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Edit: Bandidos pelle kom før meg ja.. Bandidos pelle er en person med fleire gode kvaliteter (både i moviemaking og i forumsammenheng) og er lojal mot sin klubb, Lyn (?) Endret 2. oktober 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Edit: Bandidos pelle kom før meg ja.. Bandidos pelle er en person med fleire gode kvaliteter (både i moviemaking og i forumsammenheng) og er lojal mot sin klubb, Lyn (?) Whiteshit er kul siden han ikke heter Blackshit Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 chil virker veldig usjenert og det er vell posetivt. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 lanez nor høyrer på metal....og det er jo alltid bra! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 whiteshit har mange innlegg i forumet Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 whiteshit har mange innlegg i forumet Ghoan virker som en OK ny bruker på hw nettverket Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 haddis staver nicket mitt feil :!: men er en ok fyr Edit: har på en måte vært på detta forumet lenge bare ikke registrert meg Lenke til kommentar
kag Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg synes det er vanskelig å si noe pent om en person jeg ikke vet noe om eller har noe videre forhold til. Derfor legger jeg ut et bilde jeg tror Gohan vil like, istedenfor. Bilde (tatt hjemme hos en venn av meg) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 haddis staver nicket mitt feil :!: men er en ok fyr Edit: har på en måte vært på detta forumet lenge bare ikke registrert meg bha...var en smule på virket (bare så det er sagt) Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Haddis har ALDRI skrivefeil, og staver alltid alt riktig Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg_rulers signatur minner meg om min mor Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 (endret) hehe :!: ace_ventuora har det kuleste nicket som finnes, jeg digger ace Endret 2. oktober 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 SupremeX deltar aktivt og positivt, og gjør forumet bedre. Han poster mye i skjermkort, og er ikke offtopic spamhore, sånn som meg. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Steffyboy har nice homesite, og er aktiv i diskusjoner i forumet...virker som han har fornuftige meninger, og er ganske åpen... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Camron minner meg om Cameron Diaz....en veldig fin tanke egentlig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg_ruler har selvtillit. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 SteffyBoy liker ikke kerry Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 HoLy_CoW er flink til å bryte opp konflikter ved hjelp av l33t language. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 aero^^ har god musikksmak og har kult, langt hår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg