Stig-Arne Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Driver på å installerer XIII, og når jeg fikk beskjed om å sette i cd2, så poppet det fram ett vindu med følgende tekst: Feil volum i stasjonen. Sett inn volum Installation Dis i stasjon D. Denne meldingen kom samtidig som jeg tok ut cd 1 og satt i cd 2. Installasjonen ser ut til å fortsette, men feilmeldingen får jeg ikke bort før jeg setter i cd 1 igjen.. hva i alledager er det som skjer? Uansett hvor mange ganger jeg trykker fortsett eller avbryt så popper den bare frem igjen.. DVD rommen er sliten, så kan det ha noe med det å gjøre? Edit: prøvde nå brenneren, og fikks samme feilen der.. så det er jo ikke hardware relatert i allefall Edit 2: Prøvde nå å kjøre CD 1 i fra brenneren, cd 2 i fra dvd rommen, når så installasjonen ba om cd bytte valgte jeg bare dvd rommen som kilde, og så prøvde jeg å løse ut cd`en i fra brenneren via windows og det gikk uten problemer.. forstå det den som kan Edit: 3. Nå som den begynte å bli ferdig på cd 2, så poppet den plutselig frem igjen med putt inn cd 1, og gjorde jeg det klikket installasjonen.. hva i alledager er det som skjer? får jo ikke intallert spillet.. Endret 30. september 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Dette skjer pga. at det er noe som ønsker tilgang til cd1 enda. Dette kan være at du er inne på cd1 i Windows Explorer mens du installerer eller at autokjør vinduet er oppe. Lukk alle programmer som kan ha noen som helst sammenknyttning til cd-romen når du installerer. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Det funket ikke.. kommer ennå opp å maser om cd 1, midt i installasjonen på cd 2.. Endte opp med å kopiere de 4 cd`ene over på pc`en... ser ut til å funke nå Endret 30. september 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå