Gå til innhold

19" LCD, hvilken?

JimE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville gått for... eller rettere sagt bestilte meg BenQ FP937 sølv/sort idag!

Den er rimelig bare 5379,- inklusive frakt!

Den er også på lager, så blei sendt til meg idag:)

Kan ikke anbefale denne skjermen fordi jeg har jo ikke fått den enda :p , men jeg tror den er meget bra, ut i fra tester fra blant annet hw.no

Lenke til kommentar

Hei

Bestilte akkurat en BenQ FP937 jeg også. Legger inn brukererfaring når jeg har testet den..

Meget ålreite reviews på den så langt.

Denne skjermen bør jo være bra nok i massevis for meg i alle fall. Gleder meg sykt til å få kloa i'n. Har ikke fått brukt PC'en på 2 måneder pga. flytting osv.. Abstinenser så det holder..

Henning

Endret av Zabre777
Lenke til kommentar

hvis du er kresen på bildet, og spiller raske fps-spill vil du ikke bli fornøyd med en 19" lcd uansett. de tilbyr ikke god nok ms for den kresne, en 17" lcd har ca like stor bildeflate som en 19" crt, og en 19"lcd har ca like stor bildeflate som en 21"cra, shønner?, så ved å kjøpe en 17"lcd så får du ca like stor som en 19"crt

Lenke til kommentar
hvis du er kresen på bildet, og spiller raske fps-spill vil du ikke bli fornøyd med en 19" lcd uansett. de tilbyr ikke god nok ms for den kresne, en 17" lcd har ca like stor bildeflate som en 19" crt, og en 19"lcd har ca like stor bildeflate som en 21"cra, shønner?, så ved å kjøpe en 17"lcd så får du ca like stor som en 19"crt

ja jeg tror han skjønte det, men han sa han ikke ville ha en 17" å da vil han ikke ha en 17" , men nemlig en 19" :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...