Mister t Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er det som alt annet? Jeg mener får du det du betaler for? Er det nødvendig å kjøpe en til f.eks. kr.500,- når en kan få en for kr.200,-? Det er en adapter som en kan sette inn i USB porten, og jeg ikke har forklart det godt nok. Mvh Mister T Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 Hallo? er det noen der? Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Denne er vel feilpostet? Uansett, jeg tror ikke det er noen merkbar forskjell mellom et bluetooth adapter til 500 kroner, og et til 200 kroner. Kjøp det billigste du finner! Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 mottaker er det forskjell på Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2004 den er feilpostet, men det er pc'en som føkker opp og blander sidene når jeg har flere vinduer oppe samtidig Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det finnes 2 klasser Bluetooth. En som har en rekkevidde på 10 m, og en som har en rekkevidde på 100 m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå