amund Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Handlevogner og erfaringer i prisguiden Har du lurt på hva handlevognen i prisguiden er til? Vet du at du kan oppdatere dine egne produkterfaringer? Har du sett listene over de best likte produktene? Vi gir deg en rask innføring. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 hmm, linken "Pixma iP4000" er det noe galt med. Får: Feilmelding Siden du er ute etter har blitt flyttet. Vennligst...... Njaal Lenke til kommentar
amund Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 ' date='30/09/2004 : 13:00'] hmm, linken "Pixma iP4000" er det noe galt med. Takker! Rettet nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 prisguiden er glimrende...bortsett fra det faktum at den fungerer dårlig i FireFox 1.0PR.. ..og å åpne IE bare for å sjekke priguiden kommer ikke til a skje!.. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 kommer ikke inn på handle vognen........ lager ny konto.. brukernavn brukt... prøver med glemt passord... mail konto finnes ikke.... ?????? Lenke til kommentar
amund Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Kan du sende meg en epost eller PM med brukernavn så skal jeg sjekke opp. Du skal kunne logge inn med samme brukernavn og passord som her i forumet. Mvh, Amund Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 (endret) På grunn av | i B|Real så må jeg logge på prisguiden med "B|Real" desverre. Går jo greit og logge inn som B|Real på forumet så jeg skjønner ikke hvorfor det må være "B|Real" i prisguiden. Har det med tegnsettingen som prisguiden er skrevet med? Du skal kunne logge inn med samme brukernavn og passord som her i forumet. Mvh, Amund DET er noe som burde stå på innloggingsidene når man logger på prisguiden. Sikkert ikke så mange som legger en og en sammen... Endret 28. mai 2005 av B|Real Lenke til kommentar
kjetikj Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Handlevognen er fin, den, men for at den virkelig skal bli et skikkelig verktøy i handlinga bør det være mulig å registrere alternativer, f.eks., jeg skal kjøpe to store disker til min nye filserver, og det spiller liten rolle om det er WD eller Seagate-disker. Det hadde vært fint om jeg kunne registrere begge som alternativer til hverandre. Da ble det mye enklere å finne en butikk som har alt. Det samme med gigabit-svitsjer, det er sikkert 5 forskjellige jeg like gjerne kunne kjøpt, men en spesiell er det ikke sikkert det er så lett å finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå