Jeg_ruler Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 I dag fikk jeg gledesnyheten. Gigi del Neri Chievos trollmann er trener i Roma. Trenersirkuset i Roma startet da Romas trener igjennom flere år gikk til Juventus. Fabio Capello Da hentet vi Caesare Prandelli fra Parma. Han tok med seg et par spillere, som Ferrari og NESTEN Gilardino. Så ble hans kone syk noen dager før seriestart så da hentet vi inn Romas tidligere måltyv Rudi Voller. Mange sa at han var dårlig, men andreplass i VM er godkjent. Så fire serierunder og fire poeng senere trakk han seg. Da kom spørsmålet opp igjen. Hvem blir det. Det ble et hett emne på alle fotballsider. Spesielt italienskfotball.com Så ble det meldt at Luigi del Neri ble ny trner Han rykket opp fra Serie B Med Chievo, og sesongen etter ble det femteplass!!!. Han ble så Jose Maurinho's etterfølger i Porto, men etter flere uoverstemmelser der, ble han sparket. En av grunnene var at han måtte pendle mellom Italia og Spania. Og jeg, jeg er kjempeglad for det!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå