Gå til innhold

Henger seg hele tia!!


Anbefalte innlegg

Hver gang jeg skal spelle CS eller Camelot klikker PC'n etter noen minutter. Den henger seg helt. Når jeg prøver å boote etterpå kommer det tre lyder fra PC speakern(som den lyden som kommer når PC starter) så skrur den seg av. Hva er feil??

 

PC specs:

AMD ThunderBird 1.4

256 MB SDRam (133)

AOpen AK73 Pro(A)

SB Live! 1024

Daytona GeForce 3 128DDR Ram

3Com EtherLink XL 10/100 PCI TX NIC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt at det er no greier med Soundblaster Live! korta og VIA chippsette. er du sikker på at det ikke har noe med det å gjøre?? Den har virka fint før. Men hver gang jeg formaterer skjer det. Det skjedde ikke før jeg fikk GF3 kortet.

Lenke til kommentar

har også det samme problemet på min maskin. har intel BX 440 brikkesett og asus v7100 combo deluxe (GeForce 2) skjermkort. etter at jeg fik skjermkortet låser maskinen seg etter å ha spilt et par minutter...tror det er en liten hw-konflikt mellom skjermkortet og *noe* annet i maskinen.

 

(har creative platinum live lydkort)

Lenke til kommentar

Tror at det er cpuen som er varm. Hadde samme problemet i gamlekabinettet. Etter jeg skiftet til chieftec det har bare vært :grin:

 

Etter det jeg hører at SB live konflikter med via, og samme gjør geforce kortene, maskina mi burde krasjet konstant med sitt via chipset, sb live 5,1 og gf3 ti500

 

Men..

ZELENO has been up for: 15 day(s), 17 hour(s), 11 minute(s), 8 second(s)

Med veldig mye CS, Dungeon Siege, Word, PS, DW, SETI...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...