abraxa Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg ser etter en vannblokk til mitt Gainward 6800 GT "Ultra/2400" GS. Har lett litt rundt på norske nettbutikker, men det er jammen ikke lett å finne lagervare. Komplett er vel den eneste butikken som har noe inne. Er det noen som har noe erfaring med denne blokka? For meg ser det ut som det skal skrues nipler inn i blokka, f.eks. disse? Jeg har 12mm slanger i systemet mitt, og da kan det lett bli mye stress, siden disse niplene kun leveres i 10 mm... Er det noen som har bestilt vannblokk til 6800 fra utlandet, eller vet om butikker som lagerfører slike blokker? Jeg skal ikke klokke så voldsomt, så vannkjøling på rambrikkene er ikke så viktig. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg har AquaComputer's 6800 blokk. Det bildet på den blokka fra komplett ser ikke ut til å passe på kortet. Tipper du får ei blokk som ser anderledes ut om du bestiller den. AquaComputer blokka, fås hos microplex er iallefall ei grei blokk. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 På microplex står det bare "ubekreftet dato" på denne blokka, dessuten er jeg litt skeptisk til å blande inn aluminium i systemet... Men prisen er bra! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Feilpost => Ekstrem -og vannkjøling Endret 30. september 2004 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå