fantaboy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hvem driver fra Ati anbefaler folk å bruke nå til mitt 9800 PRO kort? Jeg har hatt litt dårlig erfaring med Ati 4.9 ettersom CS ofte begynte å henge seg. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 last ned den nyaste på www.ati.com den er bra, eg har brukt den heila tiden mens eg hadde at kort, alltid funka heilt fint Lenke til kommentar
wiak Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Siste fra ATi er den beste driveren Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Siden du har hatt problemer med 4.9 så er vel det beste alternativet for deg 4.8 Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 OT: Det heter HVILKEN! Har selv ikke hatt problemer med 4.9 de få gangene jeg har spilt cs. Så lenge du har de nyeste ATi-driverne, er det nok det som er best, eventuelt kan du prøve Omegadriverne: http://www.omegadrivers.net, men jeg tror ikke ustabiliteten din bedrer seg om du bytter. Er nok flere ting på PCen din som fører til crash i cs. Det kan være alt fra temperaturproblemer, til hardwareproblemer til softwareproblemer. Det siste er ofte det vanligste. Lenge siden du har hatt en opprydding på PCen? +: Det er veldig viktig når du installerer skjermkortdrivere at du avinstallerer de gamle først. Gjerne v.h.a. avinstallasjonsvertøy, slik at ALLE filene fjernes. Om du ikke har gjort dette KAN det føre til ustabilitet som du beskriver. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Omegadriverne gir deg valget mellom to OpenGL-drivere: standard, eller optimalisert for nettopp CS. Det er kanskje noe for deg? Link: www.omegadrivers.net Endret 30. september 2004 av emacoolit Lenke til kommentar
isobuster Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Min erfaring sier meg at beste driver til skjermkort er veldig avhengig av resten av systemets sammensetting og konfigurasjon. Man må teste hver enkelt driver med benchmark og allt man ellers måtte ønske. Etter min erfaring vel og merke. Har opplevd å miste 65 FPS i CS1.5 ved å oppdatere til den nyeste driveren som kom dengang (les. lenge siden). Lenke til kommentar
rogersj Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hvis CS er det eneste Open GL spillet du spiller , er Omegadriveren med CS optimalisert Open GL driver er det eneste alternativet som fungerer 100 % Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå