abene Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 MSN Messenger 7 snart klar Microsoft driver med utvikling av en ny og bedre versjon av meldingstjenesten MSN Messenger. Betaversjon skal være klar i november og endelig versjon tidlig neste år. Les artikkelen her Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Beta av msn 7 har kommet ut på nettet på en eller annen rar måte. jeg har lagt den inn og den funker KJEMPE BRA og er utrolig fin. Her kan du laste ned. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Damn.. Msn7 betaen var kul Lenke til kommentar
dmx Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 *mm* *gleder meg til den kommer ut* betaen var bra! Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Liker ikke 7ern jeg for mye stash på den trenger ikke halvparten en gang. finnes det noen andre clienter og bruke en msn? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) du kan laste ned Gaim den tar yahoo, msn og masse andre mailer til og med kan du bruke den som mIRC.. Endret 3. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Har allerede funnet en bug send en wink til noen å slå av convoen mens den fåregår.. da får iaf jeg en error message iaf noen gang.. ikke alltis ser det ut som Endret 3. oktober 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Trillian funker også, hvis du ikke er interessert i å bruke MSN Messenger. Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Liker ikke 7ern jeg for mye stash på den trenger ikke halvparten en gang. finnes det noen andre clienter og bruke en msn? helt enig med deg der, alt for mye stash! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Edit. Endret 3. oktober 2004 av adilr17 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 hvorfor skal nudge være med? ingen vits Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 det var litt kult ja Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Faen nudge var dritstygg, hvis noen tar det, så kommer vinduet dems opp uansett hva du gjør!!!! GRRRRRRRRRR! Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 dMSN er tingen folkens. hiv ut MSN Messenger. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 om MSN Messenger 7 blir released med nudge, wink og emoticons i kontaktlisten kommer jeg aldri til å bruke det. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Faen nudge var dritstygg, hvis noen tar det, så kommer vinduet dems opp uansett hva du gjør!!!! GRRRRRRRRRR! det går ann og slå av muligheten for at andre kan sende nudge til deg da.. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Sukk, så forandrer vel MS protokollen nok en gang, slik at vi som bruker fri programvare som Kopete og GAIM må vente på at heltene våre blant de respektive utviklerne hacker seg frem til protokollendringene. Argh, hvorfor må "alle" man kjenner bruke MSN, slik at man selv tvinges til å bruke det? Sukk... Endret 3. oktober 2004 av gspr Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Vist vi MÅ bruke msn 7 når den kommer ut. bytter jeg til noe anet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 dMSN eller aMSN er 2 helt greie alternativer. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Vist vi MÅ bruke msn 7 når den kommer ut. bytter jeg til noe anet. det må vi sikkert sånn var det når 6.2 kom ut vi kunne ikke bruke 6.0 mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå