Mobilguiden666 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Noen tester? Noen som vet når den kommer? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Har dessverre ikke klart å finne noen tester jeg heller av denne lekkerbisken! Den kommer jo snart ut (i løpet av dager, skal man tror webshopperne), så da kommer det hvertfall noen! Når skal Amobil.no teste LG T5100? Endret 30. september 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Er det minnekort på den mon tro Det er vel det eneste som mangler på den... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Den har ikke minnekort eller bluetooth... Ellers har den video, 32MB minne, og er ganske sikker på at den har stereo mp3 (men det står så mye forskjellig på forskjellige internettsider) Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 "Den kommer jo snart ut (i løpet av dager, skal man tror webshopperne), så da kommer det hvesrtfall noen!" Hvilke? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 https://prisguiden.no/produkt/21984 Nå ser jeg at mamoz ikke er med i dag, men de trodde de skulle få den inn i går, og i dag tipper de at de får den inn i dag. http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...odusentID=T5100 Kom forresten aldri LG G7200, som vises i denne artikkelen?: http://amobil.no/art.php?artikkelid=3888&side=2 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 En telefon med 1.3 mp uten slot. Ikke bra LG. Stadnby og taletid er heller ikke noe sprette champisen for. Gud vi er kresne Her finnes en grei oversikt over funksjoner Fant ingen omtale, men de er vel rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Den var i dyreste laget for min lommebok. Ser den har eZi text i stedet for T9. Noen som vet forskjellen? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 "Den kommer jo snart ut (i løpet av dager, skal man tror webshopperne), så da kommer det hvesrtfall noen!" Hvilke? Det kommer jo alltid ut tester etter at den har kommet ut i buikkene, gjerne før også (noe som jeg syntes er litt rart, ettersom det ikke har kommet det... Men hadde det vært en Nokia hadde det sikkert vært noe ute... LG er jo en ganske ukjent merke) Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) LG er jo en ganske ukjent merke Er du så sikker på det? LG Electronics var i fjor verdens 6. største mobiltelefonprodusent, like bak Sony Ericsson på femteplass. Året før hadde LG Electronics 2,5 prosent av markedet og lå på tiendeplass. LG Electronics er et relativt nytt selskap som utfordrer bransjen gjennom å satse på design og på egen teknisk utvikling. Selskapet satset i fjor 620 millioner på teknisk utvikling. Dette sitatet er skrevet i juli 2003. Jeg antar LG er større i år enn i fjor Endret 30. september 2004 av Shhhh Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Den var i dyreste laget for min lommebok. Ser den har eZi text i stedet for T9. Noen som vet forskjellen? Det er grunn nok i seg selv til ikke å kjøpe telefonen. eZi text ble bl.a. brukt på den store floppen Ericsson R600. Helt håpløst system, den gjetter nemlig de neste bokstavene du skal skrive om jeg ikke husker feil. dvs, skal du skrive hei (noe de fleste gjør noen ganger) så gjetter den at du skal skrive heia og foreslår det på skjermen. Hver gang! Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Det går jo ikke, men hvis den er sånn så blir nok ikke det min nye telefon! (vet jeg sier det veldig ofte, at det f.eks blir min nye telefon, eller omvendt og det fordi jeg leiter etter en mobil med megapixel kamera og flipp, så dere vet det!) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 LG er jo en ganske ukjent merke De har holdt det gående siden 1958. LG har som mål å bli en av de topp 3 ledende elektronikk, telekomunikasjons og informasjonsbedriftene innen 2010. Det er ikke dårlig for et ukjent merke. Sjekk dine fakta til neste gang. www.lge.com Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 LG er også tidligere kjent som Goldstar. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Denne mobilen minner meg egentlig om SF65. Eller, det er vel omvendt. Begge byr på bra kamera, men svikter på bluetooth og minnekort. Jeg ser ingen som stusser over vekten til mobilen, det er rart. Den er jo ganske tung med sine 120 g, spesielt med tanke på at skjermen ikke er så stor og at den ikke har symbian. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 https://prisguiden.no/produkt/21984 Det ser ut som mobilen har 2 kamera. Ett i flippen og ett på siden av flippen. Er dette tilfelle? Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=1&Id=715 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Det ser ut som mobilen har 2 kamera. Ett i flippen og ett på siden av flippen. Er dette tilfelle? Hvis du går på "Flere bilder" ser man jo ganske tydelig at den bare har ett kamera. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Telefonen er enda ikke ute på markedet og hører dermed til under 'Rykter og nykomlinger'. Flyttes! Lenke til kommentar
eblth Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Test av T5100 på Mobile-Review (greit nok, uleselig språk, har ikke blitt oversatt ennå, men det er noen fine bilder der) Det viser seg at den har mp3 da... Et av de nederste skjerm-bildene! Fet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå