Gå til innhold

Info om LG5100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dessverre ikke klart å finne noen tester jeg heller av denne lekkerbisken! :cry:

Den kommer jo snart ut (i løpet av dager, skal man tror webshopperne), så da kommer det hvertfall noen!

Når skal Amobil.no teste LG T5100? :innocent:

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar
"Den kommer jo snart ut (i løpet av dager, skal man tror webshopperne), så da kommer det hvesrtfall noen!"

Hvilke?

Det kommer jo alltid ut tester etter at den har kommet ut i buikkene, gjerne før også (noe som jeg syntes er litt rart, ettersom det ikke har kommet det... Men hadde det vært en Nokia hadde det sikkert vært noe ute... LG er jo en ganske ukjent merke)

Lenke til kommentar
LG er jo en ganske ukjent merke

Er du så sikker på det?

LG Electronics var i fjor verdens 6. største mobiltelefonprodusent, like bak Sony Ericsson på femteplass. Året før hadde LG Electronics 2,5 prosent av markedet og lå på tiendeplass.

LG Electronics er et relativt nytt selskap som utfordrer bransjen gjennom å satse på design og på egen teknisk utvikling. Selskapet satset i fjor 620 millioner på teknisk utvikling.

Dette sitatet er skrevet i juli 2003. Jeg antar LG er større i år enn i fjor

Endret av Shhhh
Lenke til kommentar
Den var i dyreste laget for min lommebok. Ser den har eZi text i stedet for T9. Noen som vet forskjellen?

Det er grunn nok i seg selv til ikke å kjøpe telefonen. eZi text ble bl.a. brukt på den store floppen Ericsson R600. Helt håpløst system, den gjetter nemlig de neste bokstavene du skal skrive om jeg ikke husker feil. dvs, skal du skrive hei (noe de fleste gjør noen ganger) så gjetter den at du skal skrive heia og foreslår det på skjermen. Hver gang!

Lenke til kommentar

Denne mobilen minner meg egentlig om SF65. Eller, det er vel omvendt. Begge byr på bra kamera, men svikter på bluetooth og minnekort.

Jeg ser ingen som stusser over vekten til mobilen, det er rart. Den er jo ganske tung med sine 120 g, spesielt med tanke på at skjermen ikke er så stor og at den ikke har symbian.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...