stigad Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Zyxel 650 Modem /router 3com Trådløs router, Hvilken skal jeg slå av ruoter fung. på, Og hvorfor? Hvem av disse har den beste Brannmuren. Jeg fikk med noen bruksanvisninger, Og i beste Ikea Stil begynte jeg og lese, Modem var det 213 sider 3com 170 sider alt på Engelsk. og så noen sider til kortene også.. Noen som vet Noe? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Blir vel det samme hvem du skrur av vil jeg tro. Eneste forskjellen blir vel hvor du skal plugge kabelen til 3com routeren, skrur du av routeren i modemet må du plugge kabel fra modemet inn i wan porten på 3com routeren, men hvis du skrur av router funksjonen i 3com routeren må du plugge kabel fra modemet i en LAN port på 3com routeren. Hvem som har den beste brannmuren er i grunn vanskelig å si, går vel mest på brukervennlighet ... Lenke til kommentar
stigad Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Takk!! Det hele gikk nesten for lett, Sette Zyxel Routeren i bridge modus, plugget i dsl porten på 3com Routeren. Alt fungere smertefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå