dritdeilig.com Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) kan jeg få en p4 2.4ghz opp i mere enn 3.0ghz. jeg har prøvd to ganger, begge gangene har høytalerene begynnt å pipe som f... ble livredd, satt jo med headset på jeg har restartet cmos for å fikse problemet...! noen tips? har bare satt opp fsb, kan ikke de andre greiene Endret 30. september 2004 av dritdeilig.com Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Bedre kjøling, høyere vcore, lavere hastighet/høyere timings på minnet eller en kombinasjon av disse. Anbefaler at du leser nybegynnerguidene på overklokking.no og forumet. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 gjer sånn som RIKKY sa, da er ein som eg har snakka med som hadde klokka sin P4 opp til 3.43ghz Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det høres ut på meg som du får Cheksum error. (minne feil ved boot) Kjører du sync (1:1) på minnet? Hvis nei så har en del minnebrikker problemer med dette spesielet minnebrikker som har winbond CH5 IC Hva slagt PSU Har du? Lenke til kommentar
xt9800 e bæst Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 vet ikke om jeg har sync. men i dag skal jeg klokke til max. skal årne en skikkelig kjøler. har chieftec standard psu.. minne har jeg 1x512Corsair 2x256TwinMos @ 3200 1x256TwinMos@2700. blir det now mindre ytelse av å ha mange ram brikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå