enrax Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Vet ikke helt hvor jeg kan poste denne men gir et forsøk her så får jeg heller bli arrestert senere... Spørsmålet mitt er... : Maskinen min på jobb har en blokkert MAC addresse for internett tilgang, maskinen over har det ikke. Er det mulig alikvell å få kjørt internett til min maskin? En liten juksemåte anyone? MSN også forresten... Til et annet spørsmål... : Hva port bruker MSN ut ? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) MSN bruker 1863 IIRC Hvorfor er maskina di blokkert da? Hvis den ble blokkert, er det sikkert en god grunn til det. EDIT: Tror denne heller hører hjemme under Nettverk.. Endret 30. september 2004 av Terrasque Lenke til kommentar
enrax Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 MSN bruker 1863 IIRC Hvorfor er maskina di blokkert da? Hvis den ble blokkert, er det sikkert en god grunn til det. EDIT: Tror denne heller hører hjemme under Nettverk.. Jo det skal jeg jammen santen si det... Den er blokkert fordi noen på bedriften har misbrukt internett og de grer alle over en kam. Så slik er den saken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå