Gå til innhold

Men of Valor: Vietnam MP demo kommer fredag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes spillet var grusomt. :)

 

Ingen andre som har testet det?

Eg sieer ikkje spillet er noe bra sånn sett, bla lydene suger max da!! Og så virker det dårlig programmert..Ttror spillet blir dårlig i sin helhet.Testet det igjen på nettet i går, vakked et heilt store nå lenger :tease: Hadde nok bare en dog dag på online fronten da eg testet det første gang hehe :yes:

Lenke til kommentar

syns demoen var noe søppel.. ikke spesielt bra.. og enig med han som mente vi har for få vietnam spill og fortsatt venter på et som er bra.. for dette var jo heller ikke særlig bra.. mangler liksom et m.o.h eller c.o.d med vietnam tema..

 

dette er det andre vietnam spillet jeg har prøvd hvor det IKKE går an å HOPPE.. nei.. feil, glemte et, TREDJE.. helt håpløst

Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke testet dette spillet, men jeg må si at jeg syntes det er dårlig av dere å bare komme med dødfødte tilbakemeldinger som at, og jeg siterer:

 

syns demoen var noe søppel.. ikke spesielt bra..
Synes spillet var grusomt.
Og jeg syns det sugde. Hardt.

 

For å ta noen eksempler. Hvorfor ikke fortelle oss andre om hvorfor du mente/mener at spillet er dårlig? Eller er ikke spillet værdt den lille energien du bruker på å taste inn noen få ekstra linjer her?

Lenke til kommentar

Det var så mye som var dårlig, at det nesten blir en spillanmeldelse om jeg skal komme med alle detaljene. Dette var bare en tråd + demo jeg snublet over, hadde aldri hørt om spillet før. Jeg brenner ikke for Vietnam-spill eller krigssimulatorer generelt.

Hadde jeg hatt litt mer interesse av slike spill, hadde jeg nok orket å bry meg nok til å skrive om selve spillet. Jeg klarer rett og slett ikke å se det som min oppgave. Beklager.

 

Men bare så du vet det: En spillomtale er riv, ruskende subjektiv, selv om den er på 3 sider eller kortfattet til 'Drittspill'. Bare prøv spillet selv og dann din egen mening. Den er garantert forskjellig fra alle andre meninger.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke spesielt overbevist selv.

 

De gangene jeg har prøvd det online, har jeg vært plaget av lag uansett ping virker det som. Det er nesten som i de gode, gamle Rogue Spear dagene... warping hit og dit, folk som står og løper i løse lufta etter de er døde, osv...

Så jeg har ikke fått den helt store innlevelsen i spillet enda.

 

Grafikkmessig er bykartet bra, og vegetasjon o.l. er bra. Men det er ett eller annet med grafikken som ikke er bra.... klarer bare ikke å sette fingeren på eksakt hva. Er iallefall ikke noe som får kjeven min til å droppe til gulvet uansett.

 

Ellers er det ikke ironsights, og siktesystemet generelt er labert. M14 skyter alt for fort. Dårlige våpenlyder.

 

Jungelkartet er altfor lite, og jeg synes heller ikke bykartet er spesielt stort. Jeg hater i utgangspunktet sånne kart med usynlige vegger. Tror ikke dette blir det helt store i MP... der er fortsatt BfV best når det gjelder Vietnam MP action.

 

Som ett taktisk militærspill, evt. simulator leverer ikke dette spillet i det hele tatt utifra det jeg har opplevd med demoen. Det kan muligens bli bra i SP, men det blir vel noe a'la CoD antar jeg.

 

Kort sagt; ikke ett spill jeg kommer til å løpe mann av huse for å kjøpe.

Lenke til kommentar
Man kan vel egentlig si at spillets grafikk ser bedre ut på bildene enn når man faktisk spiller det.

Så krever spillet noe pokker også, hakket masse på min maskin.Om dette er pga produktet ikkje er ferdig vet eg ikkje:KAN muligens vere noe med min maskin også eheh. Men til å ha en slik grafikk så syns eg spillet krever for mye...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...