int20h Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Gainward "Goes Like Hell" Gainward har introdusert PowerPack! Ultra/1960PCX XP "Golden Sample" GLH (Goes Like Hell). Kortet baseres på GeForce 6600 GT og 128 MB 1,6 ns DDR3-minne. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Sikkert bra kort,men hva med og teste litt flere kort her på hardware.no.Har bare sett en test av nykortene(ati x800pro),så vi er ikke bortskjemte her ps:tror dette blir en lang vinter uten tester Endret 30. september 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 128 MB/1.6ns DDR3-minne., det kan klokkes hvor høyt? Dvs hva er det "sertifisert" til? Lenke til kommentar
snoopafella Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 625Mhz (1300Mhz effektivt) Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Gainward har introdusert PowerPack! Ultra/1960PCX XP "Golden Sample" GLH (Goes Like Hell). Kortet baseres på GeForce 6600 GT og 128 MB 1,6 ns DDR3-minne. <a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=10795">Les artikkelen her holder meg unna gainward jeg. Er dritt lei av alle rare betegnelser da de faktisk har klart å kamuflere en del drit-kort under rare navn. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hehe så typisk av Gainward, den ubestridte verdensmester i lange navn. "Gainward 6800 Ultra 'OMG 1337' Powerpack SlimBackPackSuperFit 'Goes Like Hell' Golden Sample x 4 Limited Edition Hyper Hyper" Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 "Goes Like Hell"?? OMG noen i markedsavdelingen til Gainward må virkelig ta seg selv i nakken. Dette må være det tåpeligste slogan/merkenavn jeg har vært borti Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) "Goes Like Hell"?? OMG noen i markedsavdelingen til Gainward må virkelig ta seg selv i nakken. Dette må være det tåpeligste slogan/merkenavn jeg har vært borti Enig. Goes like hell høres mer negativt ut etter min mening... Endret 30. september 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 "Goes Like Hell"?? OMG noen i markedsavdelingen til Gainward må virkelig ta seg selv i nakken. Dette må være det tåpeligste slogan/merkenavn jeg har vært borti Utrolig dårlig ja.. Men nyheten om at kortene kommer med AGP i november er jo gledelig. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Gainward har mistet det siste av respekt de hadde her i gården. Jeg sitter pent og rolig på sidelinjen til de litt mer seriøse aktørene for lansert sine kort. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 "Goes Like Hell"?? OMG noen i markedsavdelingen til Gainward må virkelig ta seg selv i nakken. Dette må være det tåpeligste slogan/merkenavn jeg har vært borti Godt å høre flere er enige med meg. Markedet er klart for parodier. Hva med f.eks. Gruesome Death 5000? Billigversjonen blir vel da Slightly Unpleasant 400. Lenke til kommentar
magio Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 For meg så fremstår Gainward som den mest useriøse produsentene av alle. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 "Goes like hell" bør vel litt kreativt oversettes "Går til helvete" på norsk? :!: Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 "Goes like hell" bør vel litt kreativt oversettes "Går til helvete" på norsk? :!: blir vel heller "Går som helvete" ? Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg er klar over det, det var en spøk.. Lenke til kommentar
Dr.T Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Må si meg veldig uenig med alle her jeg. Syntes Goes To Hell virker bra jeg, så lenge kortet virker bra Navnet liker jeg også. Og den saken alle klager over, at Gainward har tapt seg er jo bare latterlig å gi all skyld på Gainward. Minnet er jo totalt Samsung sin feil, Det at bildet på kortet 6800 GT blir brukt på feil kort i butikkene kan jo ikke lastes Gainward, men butikkene som selger de. Sier ikke at all skyld skal frates Gainward, men å halshugge de pga denne feilen blir bare dumt. Alle gjør feil til og med DU Har stor tro på 6600 GT PCI-E Golden Example Goes Like Hell. Gainward virker som en av de beste etter min mening, ikke en av de dårligste. Endret 6. oktober 2004 av Dr.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå