paulrs Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Først og fremst må jeg beklage at jeg lager enda en slik tråd, men alle "ekspertene" jeg spør rundt på diverse forum kommer med svar som forvirrer mer enn det hjelper, håper kanskje at noen her har litt mer snøring Er på utkikk etter ett kort til 2000kr maks inkl moms. Pcen er grei ellers, er en dell maskin, ble fortalt at fx 5200 var generasjonen etter geforce 4, hadde 4600 ti før, var veldig fornøyd med det, spilte seff ikke de nyeste spillene på maks, men fikk alt inn og kunne spille det på ok innstillinger lag fritt. Jeg var så dum at jeg ikke sjekket hvordan kortet var på nettet fordi jeg ikke hadde det når jeg kjøpte maskinen. Det jeg er på utkikk etter er ett kort som kan drive spill som pacific assault, call of duty united offensive, doom 3 og forhåpentligvis halflife 2 greit. Regner ikke med maks innstillinger på ett kort i denne klassen selvfølgelig. Er fornøyd hvis jeg kan kjøre det på 1024x768 med medium innstillinger. Spiller i en online klan, derfor jeg bare har en viss "gruppe" spill. Nå vet ikke jeg om noen kort er bedre i enn maskin enn andre med tanke på andre deler i maskina, prossesor ram osv, vet at jeg burde dra til med 512 ekstra ram, men kan ikke ta meg råd til det akkurat nå, har hatt maskinen i en måned Har lest mye bra om radeon 9800 pro, kanskje dette passer meg best? Setter kjempepris på alle råd. Så en liten off topic i min egen thread Når det gjelder dette fx 5200 kortet jeg har. Måtte spille splinter cell pandora på 640 med low innstillinger, samme med hitman 3 og doom 3, lagget fortsatt en smule . Så det jeg lurer på, er dette kortet virkelig SÅ dårlig? Har prøvd den nyeste nvidia driveren 61.77 var det vel, kjører den på en dell driver nå til dette kortet, akkurat det samme som med nvidia. Ingen forbedring eller forverring. Det spillet jeg spiller mest akkurat nå online er medal of honor spearhead, som er to år gammelt. Slenger inn ett bilde nede her for å vise hvordan det ser ut, lagger nesten, må igjen understreke, nesten to år gammelt spill. Noen som vet noe jeg kan ha gjort feil med innstillinger? Så det kanskje blir levelig til jeg for ett nytt, må jo seff sende hele sulamitten til dell for å bytte det også, bare for å toppe det av Her kjører jeg generelt på high settings, på 1024x768, har prøvd på low og medium og ta blir disse taggete linjene på bygningene og i vinduskarmene enda værre. Klarer bare ikke å fatte at det skal være så dårlig. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Prøvd å satt på 2X antianisting.... ? men da tror jeg ikke kortet ikke klarer det! det beste for deg blir garantert 9800pro! Lenke til kommentar
Nikkos Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Helt enig med tbend, Ati Sapphire 9800 pro vil garantert gjøre susen for deg. Det får du nå for godt under 2000,-. Har det kortet selv, og det er bare helt fabelaktig ytelse og på bildekvalitet. Jeg har dessuten tatt av vifta og satt på Zahlman sin passive kjøleribbe, så nå er det også helt stille. Yess, det er et godt valg! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Helt enig med tbend, Ati Sapphire 9800 pro vil garantert gjøre susen for deg. Det får du nå for godt under 2000,-.Har det kortet selv, og det er bare helt fabelaktig ytelse og på bildekvalitet. Jeg har dessuten tatt av vifta og satt på Zahlman sin passive kjøleribbe, så nå er det også helt stille. Yess, det er et godt valg! Da er det billigere å gå for ukens tilbud på netshop. Det er også 9800 Pro men det er PowerColor og det koster 1695,- Det er veldig billig og veldig bra Lenke til kommentar
paulrs Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Ok, takker og bukker for råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå