ClearBlueNight Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Den trådløse forbindelsen fra SMC Barricade ruteren faller ut når jeg plasserer min Dell Inspiron 8600 i den delen av huset hvor ruteren står. Maks styrke indikeres, men ikke f om jeg får koblet meg på. Jeg må gå til andre delen av huset for at Dellen lar seg koble på. Og selv ta forsvinner forbindelsen fra tid til annen. (Min bærbare Whitebox klarer å holde trådløsen stabil) Er Dellen min syk? Eller har det noe med at man bor i blokk å gjøre? Har prøvd uten at det har hjulpet: deaktivering av 802.1x-godkjenning skifte kanal på ruteren innstallert SP2 fjernet Wireless Zero Configuration og heller brukt softwaren som fulgte med kortet Endret 30. september 2004 av ClearBlueNight Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har du PCMCIA kort i Dell eller har den innebygget trådløst kort. Lenke til kommentar
ClearBlueNight Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Innebygd, Intel PRO/Wireless LAN 2100 3A Mini PCI Adapter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå