Gå til innhold

Montering av vannkjøling, null skjermbilde

Anbefalte innlegg

Hva skjer?

Jeg monterte nettopp min nye vankjøløing, men når jeg slår på pc, så kommer det ikke noe skjermbilde!

Vanligvis når noe er galt, så piper pc'n som et tog i tunnel... Noen forslag til hva som kan være galt?

Monterte an AquaComputer 6800-blokk på skjermkortet og resten av systemet er et MIST tsunami dual rad sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det hende at skjermkortet tror det er defekt viss temperaturen er for lav?

CPU har 26C vet ikke hva skjermkortet ligger på, men det er ikke umulig at det er noe lignende som CPU.

Vet at kortet ikke er ødelagt, det starter bare ikke med vannblokken montert! :no:

Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar

Det er bare 2 pins-kontakt på vifta.

Har monter standard kjøler nå. Vifta starter med standardkjøleren montert, men ikke når jeg monterer vannblokka og kobler til vifta :hmm:

Iallefall selv om vifta starter, så starter ikke kortet.

Når har det i tillegg begynnt å pipe med en utrolig irriterende høy lyd. Tipper at kortet er dødt.

Maskinen starter helt greit med mitt gode gamle GF4 kort :)

Får nok klare meg med GF4'n til jeg får tak i et nytt GF6 kort...

jaja - shit happens :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ganske sikker på at blokka satt skikkelig rundt GPU, det var et fint goop merke uten hull fra hele GPU'n på blokka da jeg tok den av igjen. Jeg brukte skruene og festebrakketen (den som er på baksida) fra orginalkjøleren da det var bare plastskruer som fulgte med blokka mi og ingen skruer til de fire hullene rundt GPU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...