dmx Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 hei folkens! pc`n min er blitt treg siden jeg formaterte. det tar halv time å komme inn på internett browser og sånne ting. han klikker veldig ofte og. vet ikke hva jeg skal gjøre!! noen som kan hjelpe meg? si meg hva som er galt kanskje? jeg har formatert 4 ganger på 3 måneder. kan det være no med det? (hadde virus som jeg ikke klarte å slette derfor måtte jeg formatere) men takk for hjelpa likevel! Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det spørs om du ikke er kvitt viruset enno. Du må formatere alle partisjonne for å være helt sikker. Du kan også gå til norton sine sider å sjekke pc'n for virus. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 http://housecall.trendmicro.com er din venn Lenke til kommentar
starwars Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 fjerner housecall virus direkte Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 fjerner housecall virus direkte Du må vel bekrefte / avkrefte at den skal fjerne virus om jeg ikke tar feil. Men den er meget bra ihvertfall, finner stort sett det som er Lenke til kommentar
dmx Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 men folkens jeg har ikke virus.. Lenke til kommentar
starwars Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 last ned aida32 ta en fysisk test på maskinen tror prossesoren din kan være skadet Lenke til kommentar
dmx Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) åssen tar jeg den testen?? (har lastet ned) Endret 30. september 2004 av dmx Lenke til kommentar
drengen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 hei folkens! pc`n min er blitt treg siden jeg formaterte. det tar halv time å komme inn på internett browser og sånne ting. han klikker veldig ofte og. vet ikke hva jeg skal gjøre!! noen som kan hjelpe meg? si meg hva som er galt kanskje? jeg har formatert 4 ganger på 3 måneder. kan det være no med det? (hadde virus som jeg ikke klarte å slette derfor måtte jeg formatere) men takk for hjelpa likevel! hvilket antivirus progr har du? om du har norton 2004 ligger feilen antageligvis der Lenke til kommentar
dmx Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 nei har NOD32.. men mange sier at det er no galt med prosessoren. for jeg har formatert 4 ganger på 3 måneder.. Lenke til kommentar
starwars Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 finn prossesor på programmet trykk på den og se om alt er normalt Lenke til kommentar
drengen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 hei folkens! pc`n min er blitt treg siden jeg formaterte. det tar halv time å komme inn på internett browser og sånne ting. han klikker veldig ofte og. vet ikke hva jeg skal gjøre!! noen som kan hjelpe meg? si meg hva som er galt kanskje? jeg har formatert 4 ganger på 3 måneder. kan det være no med det? (hadde virus som jeg ikke klarte å slette derfor måtte jeg formatere) men takk for hjelpa likevel! hvilket antivirus progr har du? om du har norton 2004 ligger feilen antageligvis der har i allefall ingenting med cpu å gjøre Lenke til kommentar
drengen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 hei folkens! pc`n min er blitt treg siden jeg formaterte. det tar halv time å komme inn på internett browser og sånne ting. han klikker veldig ofte og. vet ikke hva jeg skal gjøre!! noen som kan hjelpe meg? si meg hva som er galt kanskje? jeg har formatert 4 ganger på 3 måneder. kan det være no med det? (hadde virus som jeg ikke klarte å slette derfor måtte jeg formatere) men takk for hjelpa likevel! hvilket antivirus progr har du? om du har norton 2004 ligger feilen antageligvis der har i allefall ingenting med cpu å gjøre har du testet maskinen med helt rein windows? Lenke til kommentar
starwars Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 finn cpupå aida 32 trykk på den cpu uttilization hva sier denne Lenke til kommentar
dmx Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 dette står der: Lenke til kommentar
starwars Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 klarer ikke og lese bildet Lenke til kommentar
dmx Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 hei folkens! pc`n min er blitt treg siden jeg formaterte. det tar halv time å komme inn på internett browser og sånne ting. han klikker veldig ofte og. vet ikke hva jeg skal gjøre!! noen som kan hjelpe meg? si meg hva som er galt kanskje? jeg har formatert 4 ganger på 3 måneder. kan det være no med det? (hadde virus som jeg ikke klarte å slette derfor måtte jeg formatere) men takk for hjelpa likevel! hvilket antivirus progr har du? om du har norton 2004 ligger feilen antageligvis der har i allefall ingenting med cpu å gjøre har du testet maskinen med helt rein windows? hva mener du med rein windows? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 klarer ikke og lese bildet trykk for å for større..! Lenke til kommentar
drengen Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 dette står der: feilen ligger garantert ikke i cpu. du har sansynligvis en driverfeil. prøv og oppdatere drivere for skjermkort etc... test maskina med kun rein windows Lenke til kommentar
dmx Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 (endret) dette står der: feilen ligger garantert ikke i cpu. du har sansynligvis en driverfeil. prøv og oppdatere drivere for skjermkort etc... test maskina med kun rein windows men hva mener dere med rein windows? Endret 30. september 2004 av dmx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå