Gå til innhold

Pc`n er treg..!

dmx

Anbefalte innlegg

hei folkens! pc`n min er blitt treg siden jeg formaterte. det tar halv time å komme inn på internett browser og sånne ting. han klikker veldig ofte og. vet ikke hva jeg skal gjøre!! :no: noen som kan hjelpe meg? si meg hva som er galt kanskje?

jeg har formatert 4 ganger på 3 måneder. kan det være no med det? (hadde virus som jeg ikke klarte å slette derfor måtte jeg formatere)

men takk for hjelpa likevel! :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei folkens! pc`n min er blitt treg siden jeg formaterte. det tar halv time å komme inn på internett browser og sånne ting. han klikker veldig ofte og. vet ikke hva jeg skal gjøre!! :no: noen som kan hjelpe meg? si meg hva som er galt kanskje?

jeg har formatert 4 ganger på 3 måneder. kan det være no med det? (hadde virus som jeg ikke klarte å slette derfor måtte jeg formatere)

hvilket antivirus progr har du? om du har norton 2004 ligger feilen antageligvis der

Lenke til kommentar
hei folkens! pc`n min er blitt treg siden jeg formaterte. det tar halv time å komme inn på internett browser og sånne ting. han klikker veldig ofte og. vet ikke hva jeg skal gjøre!! :no:  noen som kan hjelpe meg? si meg hva som er galt kanskje?

hvilket antivirus progr har du? om du har norton 2004 ligger feilen antageligvis der

har i allefall ingenting med cpu å gjøre

Lenke til kommentar
hei folkens! pc`n min er blitt treg siden jeg formaterte. det tar halv time å komme inn på internett browser og sånne ting. han klikker veldig ofte og. vet ikke hva jeg skal gjøre!! :no:  noen som kan hjelpe meg? si meg hva som er galt kanskje?

har du testet maskinen med helt rein windows?

Lenke til kommentar

har du testet maskinen med helt rein windows?

hva mener du med rein windows?

Lenke til kommentar
dette står der:

feilen ligger garantert ikke i cpu.

du har sansynligvis en driverfeil. prøv og oppdatere drivere for skjermkort etc...

test maskina med kun rein windows

men hva mener dere med rein windows?

Endret av dmx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...