Fredrik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Før i tiden gjelder ikke nå. Ikke nøyaktig nok. Jeg har vel ikke sagt at det er gjeldende? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 bah, metern ligger i Paris! Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Å lese dette var omtrent like morsomt som å se nesehåret gro i nesen på en bavian... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Å lese dette var omtrent like morsomt som å se nesehåret gro i nesen på en bavian... Hvilket jo sikkert er morsomt. Er ikke ofte jeg har sett en bavian. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Så søt du er, trådstarter. Øyh, du må være forsiktig med å si sånn til gutter går til hodet dems vetttu Det har allerede gått til hodet så kanskje det detter ut igjen ? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Så søt du er, trådstarter. Øyh, du må være forsiktig med å si sånn til gutter går til hodet dems vetttu Det har allerede gått til hodet så kanskje det detter ut igjen ? Det som var poenget å Off, tengte denne tråden døde fort å fårsvant, men så den no nettop:( Off... Forbanna tull Og forresten startet rema med ca 5-6 hundre varer I startfasen forsøkte REMA med et vareutvalg på 500-600 varer, men fant ut at sortimentet ble for smalt. Man måtte trekke en større andel av befolkningen for å oppnå et tilfredsstillende salg. Etter at REMA-butikken i Mo i Rana, som åpnet den 8. mai 1980, hadde forsøkt 1000 artikler med stor suksess, besluttet man å utvide sortimentet i alle de 3 butikkene som da gikk under REMA-navnet. Filosofien bygget på at man gjennom effektiv drift, lave kostnader, gode innkjøpsbetingelser og lave kalkyler, heller ville tjene 1% av 40 mill. enn 2% av 20 mill. Resultatet i kroner blir det samme, men man er mere konkurransedyktig og bedriften får en lengre levetid innenfor discount-segmentet. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Damn, å jeg som har jobbet på Rema 1000 Måtte bare få sagt det og det var vell relativt til tråden eller..? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Damn, å jeg som har jobbet på Rema 1000 Måtte bare få sagt det og det var vell relativt til tråden eller..? Det er et evig godt spørsmål - tviler på om noen kan svare på det Relevant derimot: neppe Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hva med Rema2000? Rema2k Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Damn, å jeg som har jobbet på Rema 1000 Måtte bare få sagt det og det var vell relativt til tråden eller..? Det er et evig godt spørsmål - tviler på om noen kan svare på det Relevant derimot: neppe Vits å bli ufin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå