defzx Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg er ute etter ett bra filmredigerings programm.. Så jeg trenger ders hjelp. Hva er det beste? Og så må det helst ikke koste alt alt formye.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 "Adobe Premiere" er vel det beste, og koster rundt 7000,- vel. Men det finnes også noe som heter "Adobe Premiere Elements", det koster bare 900,-... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 "Adobe Premiere" er vel det beste, og koster rundt 7000,- vel.Men det finnes også noe som heter "Adobe Premiere Elements", det koster bare 900,-... Trodde alltid at Elements var en utvidelsespakke til Premiere jeg..? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Dette går på smak og behag. Selv liker jeg Vegas Video best. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg har bare prøvd Vegas 4 og Pinnacle Studio 8 & 9, og av de syntes jeg Pinacle er mer brukervennlig, men siden det krasjer så mye syntes jeg Vegas er best. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Trodde alltid at Elements var en utvidelsespakke til Premiere jeg..? Nei, det er en forenklet utgave. Finnes "Photoshop Elements" også, men den synes jeg mangler for mange vitale greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå