simalarion Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Nå har jeg sitter noen timer på kvelden et par dager, ikke spillt som jeg skulle ønske på mitt nye system, men tweaket. Dette er etter nokk en oppgradering på ca 8000. To problemer colin 4-5 i begge spillene er det som det er sirup på banen 4-5 steder i løpet av et race, noe som ødlegger hele spillfølsen seff. Till nå har jeg prøvd. 1. en kveld med tweaking seff, forjk instillinger i drivreren 2 slette alle drivere + alle ati rester, brukte her div programmer 3. er på riktig vei, glir nesten greit nå, men med tanke på at mitt system burdet kjørt alt på fult er det kjedelig at det ikke sklir glatt uasnett hvilke setting jeg bruker så jeg fortsetter. Lydkort, mye rykter om at lydkort er det nye hindret, prøver derfor alle beta driver ol, nei 4. Ok, sist men ikke minst instalere os på nytt med nye drivere, setter inn en hardisk jeg bruker på skolen for å prøve, første reinsatalasjon rekker jeg ikkke å få opp virus prg i tide før xp blir infisert og boot sector blir slettet (ntdlr is missing), ok prøver bios fixboot-fixmbr, nei funker ikke, har ikke backup av startup filer så jeg begynner igjen(jeg vet du kan kopirer dem fra cden, men husket ikke helt hvordan), denne gangen går det bra, sp2 er inne alle drivere (en time senere) men colin 4-5 har de samme feila, ok ut med hardisken inn med den gammle 5. I dag har 3dmark 2005 kommet bare for å bevise at mitt system såvidt klarer å kjøre den nye grafikken knirke fritt (4500 poeng) å minner meg på at jeg snart må i butikken for å oppgradere. Det er her x-boxen kommer inn, noen ganger haddet det vært helt årleit å slengt inn et spill i den boxen lent seg tilbake med en pils å bare spilt !! Takk for oppmersksomheten Endret 29. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Det er her x-boxen kommer inn, noen ganger haddet det vært helt årleit å slengt inn et spill i den boxen lent seg tilbake med en pils å bare spilt !! Jepp - det er det Har vært med på oppgraderingskjøret i (altfor) mange år, men etter at jeg fikk Xboxen i hus for et års tid siden har jeg ikke brukt en krone på PC'en. Myk sofa og beina på bordet, noe godt å drikke, bilde på 32-tommeren og surroundlyd fra hjemmekinoanlegget. Å spille på kontorstolen foran PC'en frister ikke noe særlig lenger. Og ikke minst: Deilig å sette seg ned med noe som bare fungerer uten noe mere pes; to minutter etter at man kommer inn døra med et nytt spill er man igang. Endret 30. september 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 xbox er genialt! Skal modde min snart, da har man jo komplett media senter Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har møtt det samme problemet i Colin Mcrae 04 faktisk. Problemet mitt var faktisk msmsgrs.exe eller noe lignende. Fjernet det vha et google.com-hjelpemiddel. Foreslår dette for deg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå