Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

DMZ like bra som port forwad?

Anbefalte innlegg

Hai.

Internet --> Router 1 --> Router 2 (med wireless) --> min pc wired

--> min laptop wireless

Sånn er internet'n min.

Min isp har satt min router 2 i DMZ i router 1, og eg har satt min pc wired i DMZ i router 2.

Router 2 kan eg konfigge og herje på så eg vil, det kan eg ikkje med router 1. Router 1 står ein anna plass også foresten.

Vil da pcn min som er wired få all uspesifisert trafikk?

Slik at f.eks bittorent og slike port sugne programmer blir fornøyde?

Noken som har eit program kanskje som tester kva porter som er åpne til meg heilt fram?

Bittorrent går treigt for tida, det hjalp på at dei sette den i DMZ, men ikkje på langt nær så godt som det skal trur eg.

Tester med og laste ned 3dmark05 over bittorrent, og den er det ganske mange som skal ha. Slik har det vore med andre spel/oppdateringer også det er riklig med seeds og slikt til filene eg har på download.

Eit anna problem er online gaming (ja, da slår eg av downloaden min) og det hakker i visse mellomrom... hakkinga er på 5-10-15-20 sekund, så ja, eg merker det. Så kan det fungere i 4-5-6- minutter så kjem det hakking igjen. Kan det være disse avbrudda som gjer at downloaden blir så dårlig kanskje?

Eg skal høyre med min isp om eg kan få passord og brukernavn til router 1.

Kva er default passord på ein dlink 604 foresten? eg har testa div. men ikkje komme meg inn.

Eg leiger ei hytte på ein camping for vintern, med internet (700 kbit for 300kr) og eingarn av campingen er ikkje akkurat eit datageni, så han sa eg skulle prate med isp'n direkte. ISP'n sa at det sikkert ikkje var passord på routern, eller at eigarn hadde det, så eg har lov inn! :) men så testa fyren i isp firmaet litt meir, og han kom inn, og satte meg i dmz, men lurer på kva brukarnavn / passord han brukte. KVa er default passordet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...