Ravenze Skrevet 29. september 2004 Rapporter Del Skrevet 29. september 2004 Har hatt Telio i et halvt års tid nå. Har hatt STORE problemer med kundeservice der med portering av mitt nummer som til slutt tok over 4 måneder å få fikset. Etter lang tid og MANGE henvendelser ordnet de opp, jeg fikk 1 1/2 måned fastavgift tilbakebetalt og etter dette har alt fungert nesten bra (Bortsett fra at det fremdeles står et helt annet nummer (oslo-nummer) når vi ringer ut, gjort dette i to måneder) Nå i det siste har det dukket opp mere problemer. Samtalene hakker voldsomt og der høres skraping, både på ut og inngående samtaler, nesten helt umulig å bruke. Dette uansett om internettlinjen brukes il noe annet eller ikke. Jeg har en internettforbindeles fra Totalnett som fungerer helt fint (andre Totalnett-kunder bruker Telio med bra resultat) og har testet telefonen hos naboen så ikke noe feil her heller. Router og adapter er resatt uten at det hjelper. Telio derimot hevder at feilen må ligge hos min internettleverandør, og at ingenting er feil hos dem. Hva gjør jeg? Helt håpløst å bevise at feilen ikke ligger hos meg, føler at jeg ikke blir hørt. Har jo fungert ganske bra på akkurat samme forbindelse før. Flere som har lignende problemer? Vil ikke gå tilbake til analog linje igjen, da dette vil koste meg mye. Synes Telio viser en arrogant holding overfor sine kunder, og gjør lite eller ingenting for å finne ut av problemer. Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Har du problemer hele tiden, eller er det kanskje mens en maskin står på du har problemer? Jeg ville sjekket om jeg får den nedlastingshastigheten som jeg betaler for f.eks på www.itavisen.no speedometer. De gangene jeg har hatt problemer med dårlig/hakkete lydkvalitet har det vært pga dårlig kapasitet på linja mi, eller ved at jeg f.eks har downloadet via p2p programvare. Lenke til kommentar
Ravenze Skrevet 30. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 Ja er slik hele tiden, selv om jeg ikke har noe annet tilkoblet nettverket. Itavisen viser ca snitt på 1100 så det skulle ikke være noe problem. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 har testet telefonen hos naboen så ikke noe feil her heller. Tja, har han Telio? Mange har opplevd slike ting og bytting av telefon har hjulpet. Kan du ikke ta med adapter og telefon og låne linje av noen for og sjekke? Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 30. september 2004 Rapporter Del Skrevet 30. september 2004 avgv: Er det ikke sannsynlig at han mente at han hadde tatt med telio-telefonen bort til naboen og testet den på bredbåndet hans? Så slik jeg skjønner det: * Telefonen virker ikke hos naboen * Telefonen virker ikke hos deg * Andre Telio telefoner virker hos andre naboer - kanskje du kan få lånt deg en annen telio telefon for å teste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå