jimjames Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 hei tenkte jeg skulle kjøpe meg en barebone pc, og håpet noen kunne hjelpe meg med det. pcen skal brukes til: litt spilling, autocad, amatørfilmredigering, photoshop, office, internett, flash etc. pcen trenger firewire og usb2 utganger, wlan kort og vanlig nettverkskort, dual layer dvd brenner, (har et audigy 2 platinum lydkort som jeg kunne tenke meg å bruke fortsatt(med sånn utgang foran og bak på pcen, tar like mye plass som en cdrom) så jeg trenger vel 2*5.25 brønner på barebone) men kan eventuelt kjøpe et nytt lydkort til opptak hvis det ikke blir for dyrt.. prisantydning: mellom 5000-10000 (billigst og best mulig) uten skjerm, tastatur/mus, høytalere osv.... håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Siden det er media du skal bruke den til blir det vel en P4 ? Ville bygd den på et Antec Aria kabinett Stilig kabinett fra Antec i sølv/sort design for Micro-ATX hovedkort (24,4x24,4cm / 9,6"x9,6").300W PSU med stillegående 120mm vifte, 25dB (A) Micro ATX Innebygd 8 in 1 minnekortleser 1 x 5.25" brønn 3 x 3.5" interne brønner Utgang for 2 x USB 2.0, 1 x Firewire og 2 x Audio i front 4 ekspansjonslotter bak (full høyde, PCI) Størrelse: 26.9 cm x 33.5 cm x 20 cm Vekt: 4.6 kg Finnes hos databutikken og multivom for ca 1100,- Alle m-ATX kort kan settes inn... ellers er den ganske stille og har god PSU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå