rude Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har en død pixel som blir hvit hvis det skulle vært svart, og svart hvis det skulle vært hvitt. Det blir også svart ved rød eller grønn bakgrunn, mens ved blå bakgrunn blir den den litt lysere blåfarge. wtf? Bør dette være en massérbar død pixel? Kan døde pixler plutselig bare oppstå, eller dette noe som kun skjer i produseringsfasen? Kjøpte en demo-L550 til 3300 fra komplett, den døde pixelen er øverst venstre og ikke så veldig i veien, så jeg lurer på om jeg kanskje skal blåse i det. Hvor stor er risikoen for at en evt ny LCD også har pixelfeil? Leste i en tråd at en til to var gjennomsnittet. Stemmer det? - rude Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Rett meg hvis jeg tar feil, men siden det er demo vare tror jeg ikke du kan få bytta den! Hardware.no har en liten guid om hvordan du kanskje kan få den pixelen tilbake i live http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8623&side=11!!! Endret 29. september 2004 av darkX Lenke til kommentar
moray Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Funket ikke for meg, men er vel verdt et forsøk.. Edit: forsøk ikke forøk Endret 29. september 2004 av morcan Lenke til kommentar
rude Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Hmm, jeg tror man kan bruke angrefristen på alt som er kjøpt på postordre, dessuten står det ikke noe spesielt om demovarer på komplett.no Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Demokjøp eller ikkje angrefristen gjelder i dette tilfellet også. Ved internettkjøp er det berre eit fåtall situasjoner som "opphever" angrefristen summer under 200-300 og spesialbestillinger av uvanleg "art". mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå