pc-stream Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hei. Har nettopp startet pc-stream.no og trenger en god og brukervennlig hjemmeside. Så jeg lurer på om noen der ute kan hjelpe? E-post : [email protected] Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hva er tema for siden? Hadde du tenkt heder og ære for at noen gjør det? Bare designet eller html også? Litt mer infor er å foretrekke. Dessuten er det ikke ønsket fra HW sin side med jobb tilbud tråder, om det er det dette er ps: Jeg tilhører ikke HW nettverket. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Inkluderer arbeidet scripting også? Lenke til kommentar
pc-stream Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Oi.. haha.. feil forum.. hehehe.. jaja... litt trøtt å da Men takk for tilbakemeldingen Siden dette ikke er å foretrekke fra HW, så send meg en mail isteden den som er interessert. Endret 29. september 2004 av pc-stream Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Oi.. haha.. feil forum.. hehehe.. jaja... litt trøtt å da Men takk for tilbakemeldingen Siden dette ikke er å foretrekke fra HW, så send meg en mail isteden den som er interessert. Andre har fått hjelp til sider gratis, men de har som regle litt fartstid her og har hjulpet andre her Men skal ikke se bort i fra at noen kunne tenke seg å prøve seg på et utkast. Meg deriblant. Kan jo prøve seg frem til den eventuelt blir stengt hehe Mange som gjør det. Men si litt hva dine ønsker er Lenke til kommentar
pc-stream Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Trenger generelt fullt oppsett koding, design.. har null peil selv. Har en side oppe nå, men den er.. ja.. besj. Det jeg er ute etter er forklaring på hva jeg driver med, innlogging for kunder, sånn meta greie der søkeord og slikt kan bli funnet via søkemotorer og en side som tiltrekker oppmerksomhet. Siden mange der ute driver med dataverksted, så må siden kunne stille seg blant de beste. ta kontakt på [email protected] MSN eller E-Post. Endret 29. september 2004 av pc-stream Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå