Carnifex Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Oscarkomiteens leder, Jan Erik Holst, sier at filmen er en spennende reise i en for amerikanerne ukjent verden fortalt i en uvant form, samtidig som den er uforutsigbar og filosofisk. -Vi har derfor stor tro på denne filmen, sier Holst i pressemeldingen. Av en eller annen grunn høres ikke dette ut som noe som vil gjøre stor suksess i USA. Uforutsigbar, filosofisk og om en ukjent verden fortalt i en for amerikanerne ukjent form Jeg har ikke sett filmen, men den høres jo veldig bra ut med tanke på kritikkene den har fått. Noen som har sett den, eller bare har synspunkt på valget? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg så den i går, og synes den var meget, meget bra. Vet ikke om jeg er enig i kritikerne med en 6'er(fordi filmen var sterkt inspirert av Amores Peros) Men en klar 5'er er det iallefall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Har ikke sett den enda, men det skulle ikke forundre meg om den fikk en nominasjon, og kanskje ... kanskje stakk av med seieren i sin klasse. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Høres veldig bra ut, faktisk. Men tar vanligvis en god stund før vi får filmer her i bygda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå