pexxi Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) hEY, jeg lurer altså på om noen vet korr man får tak i netting, ska bruke det på det nåværende kabinett prosjektet i fronten (chieftec) , og kunne tenkt meg noe sånnt: jeg har vært på jernia og europris, men fant det ikke, noen ideer folk? edit: fixa bedre bilde^^ Endret 29. september 2004 av pexxi Lenke til kommentar
Undik Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Siden du skal bruke den i fronten så er det jo ikke så mye.. Så kjøp deg en engangsgrill Endret 29. september 2004 av moppas Lenke til kommentar
pexxi Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 heh, ja AKKURAT det prøvde jeg, men de seller faen ikke engangsgriller lenger , hehe, men jeg finner kansje på shell elns (sjekka på meny) Lenke til kommentar
Undik Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hmm! De har på Remaen her, men jeg måtte spørre etter det for de hadde lagt det ut på lageret for høst/vinteren. Så hvis du spør de så har de nok garantert på lageret! på plantasjen fannt jeg faktisk også på søndag! Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Thorsov har slike gitter det tror jeg biltema også har. cd cardic har også Lenke til kommentar
pexxi Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 thx begge 2:) Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Bilverksteder har kanskje. Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 sånne søpplekasser på ikea... svarte... de hadde vært bra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå