asware Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Før noen begynner å klage på at denne finnes fra før så vil jeg bare si at jeg har lett etter hjelp(her på forumet og ellers)... Til spørsmåler: Vet noen hvordan man får net send til å fungere på en win 98 maskin? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 http://www.internet4classrooms.com/winpopup.htm Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Evt Start->Kjør->command netsend <maskin-navn/ip> melding Husker ikke om netsend skal være et eller to ord... (netsend/net send) Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Evt Start->Kjør->command netsend <maskin-navn/ip> melding Husker ikke om netsend skal være et eller to ord... (netsend/net send) Det fungerer ikke på windows 9x, kun NT/2000/XP EDIT: Det skal være net send på de omtalte OS Endret 30. september 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Hm... Synes da å huske at vi kødda masse med dette på noen gamle 98 maskiner på skolen.. Da funka kommandolinja helt fin... *løpe å teste* Edit: Du hadde rett, jeg tok feil... Mulig det var en del av Novell ting man hadde da... Endret 30. september 2004 av Caddy Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 start>kjør>winpopup det er ett program som funker på samme måte som net send... Lenke til kommentar
asware Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Ser ikke helt lyst ut med vanelig net send "mottaker" "tekst", nei... Har lest litt rundt og tror på det nåværende tidspunkt at det rett og slett ikke går i win 98.... Ta det med en klype salt. Hvis du vet en løsning, så kom med den... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Du må nok bruke det som jeg nevnte lenger opp i den linken min, winpopup. Lenke til kommentar
asware Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 Funker ikke så greit da... Skulle bruke det til programmet jeg lager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå