theDurkan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 De tidlige episodene av CSI: Las vegas er best. Der hvor Grissom har skjegg. De har bedre historier og jeg synes de er mere fengende, men i de nye episodene har jo alle blitt varme med å spille CSI og faller inn i rollen bedre. Første gangen jeg så Miami var jeg skikkelig skuffa. Å gå fra en bra seire, til noe myddelmådig surr. Historien og kameraarbeid er likt, og meget bra, men skuespillerne greier jeg ikke. Det er liksom ikke den orginale CSI jeg liker Har faktisk aldri sett New York Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Jeg syns at det er sånn at originalen er best, de andre er bare kopier. Ikke det at jeg syns at de andre er dårlige, tvert imot, det er bra de også. Men det er den første CSI jeg så på som liksom er den jeg er mest glad i, og dermed syns er den beste. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Noen som vet hvor mange sesonger av CSI: Miami som er vist på tvnorge? er det to eller bare en? Digger alle CSI Lenke til kommentar
Winters Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Orginalen UTKLASSERER de andre! Lenke til kommentar
whaley Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er vel to sesonger av CSI:Miami som er vist på tvnorge... enig med poster over, orginale CSI er best Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 CSI: Miami likte jeg best. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 CSI Miami var den som eg likte best, men egentlig ganske "close race" mellom de Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Orginale CSI Las Vegas synest eg er best. Virker som det er bedre gjennomtenkte og spesielle saker der. Og så er person galleriet bedre. Likte CSI:NY også dei fyrste episodene, men no sklir ting ut. Teamet mangler ein ekspert på eit spesiellt fagfelt slik som dei to andre seriane har ( I Las Vegas har Grissom spesialfelt i insekt og i Miami har Calleigh fagfelt i våpen og Eric har fagfelt i undervannssøk) Dessutan så hang ikkje løysninga av siste CSI:NY episoda på greip. Går for den orginale eg. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Men en annen ting som er litt digg med CSI:NY er Flack, den sexy, unge detektiven som er med de. Frank på CSI: Miami gjør liksom ikke samme jobben. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 "Svarer på Hvilken CSI er best etter din mening?" Definitivt den "orginale" CSIen, altså Las Vegas. Den har si egen sjarm egentlig. CSI:Miami klarer jeg å se på, men CSI:New York? Huff... bare klarer ikke å se på den. Fikk nok etter et par episoder. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 1 CSI: Las Vegas 2 CSI: NY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå